‘IPT sum­njao u nas­ta­nak šte­te’

Poslovni Dnevnik - - Komentari -

“U Pos­lov­nom dnev­ni­ku 2. ruj­na u opre­mi član­ka ‘Te­le2 ano­nim­no­ga ko­ris­ni­ka tu­ži za šte­tu od 400.000 ku­na’ kri­vo se na­vo­di da tvrt­ka IPT tvr­di ka­ko je Te­le2 iz­mis­lio ha­ki­ra­nje. Toč­na in­for­ma­ci­ja je da je IPT iz­ra­zio sum­nju u mo­guć­nost da ‘ko­ris­nik mo­že sa­mo iz­mje­na­ma pos­tav­ki mo­bi­te­la pro­uz­ro­ko­va­ti šte­tu od vi­še sto­ti­na ti­su­ća ku­na’”, ka­že se u re­agi­ra­nju Hr­vo­ja Ra­ji­ća, čla­na Upra­ve IPT-a.

Newspapers in Croatian

Newspapers from Croatia

© PressReader. All rights reserved.