KONTROVERS OM RITTS DAG­BOG

BT - - TV/RADIO -

1995: Po­li­ti­kens da­va­e­ren­de che­fre­dak­tør Tø­ger Sei­den­fa­den sig­tes for ulov­ligt at ha­ve trykt EU-kom­mis­sa­er Ritt Bjer­re­gaards dag­bog i et sa­er­til­la­eg i avi­sen. Det ko­ste­de che­fre­dak­tø­ren 20 da­ges be­tin­get ha­ef­te.

Newspapers in Danish

Newspapers from Denmark

© PressReader. All rights reserved.