Iran Newspaper

رضا‌عطاران‌در‌میان‌تبریز‌یها:‌مردم‌از‌من‌چهر‌های‌شاد‌و‌کمدی‌م ‌یخواهند

-

ورود رضــا عطــاران بــه عرصــه بازیگــری بر خــاف امروزکه اغلــب مــردم او را بهعنوان بازیگــر و کارگردانــ­ی فعــال در حــوزه طنــز میداننــد، بــرای حــدود یــک دهــه در نقشهای غیرکمیک بود.

با این حال از سال 3۷ به واسطه پیوستن به جمــع بازیگــران مجموعه طنز «ســاعت خــوش» بــه مــرور بــه یکــی از چهرههــای شــناخته شــده کمیک تبدیل شد. حاال دیگر خودش هم اذعان دارد که مردم دیدن او را در نقشهای کمدی، بیشتر از جدی دوست دارند.

بیســت و چهــارم فروردیــن مــاه رضــا عطــاران همزمــان بــا اکــران مردمــی فیلم «مصــادره» در میــان جمعی از تماشــاگرا­ن این فیلم در تبریز حاضر شد. او در این دیدار مردمــی کــه در پردیــس ســینمایی «ســتاره بــاران» تبریز اتفــاق افتــاد، گفت:«همچون باقی بازیگران که تنوع نقش را دوست دارند مــن هــم نقشهای جــدی را دوســت دارم، منتهــی آنچــه امــروز مخاطب از مــ ِن نوعی میخواهد، چهره کمدی و شاد است.»

«مصــادره» نخســتین فیلمــی ســت کــه مهــران احمــدی در آن بهعنــوان کارگــردان حضــور دارد، عطــاران بــا اینکــه احمــدی را یکی از دوســتان خود میدانــد اما تأکید کرد کــه ایــن رفاقت دلیــل قبول ایفــای نقش در فیلم «مصــادره» نبوده چراکه او پیش از هر چــه فیلمنامه را پســندیده بــود. «مصادره» دربــاره یــک ســاواکی با بــازی رضــا عطاران است که درگیر ماجراهایی میشود.

از آنجایی که این دیدار در شهر تبریز بوده رضــا عطاران درادامه با اشــاره به ســینمای شهرســتان گفت:«مــن خــودم شهرســتانی هســتم و بــا چالشهــای هنرمنــدان به طور کامــل آشــنایی دارم و معتقــدم کــه بهدلیل مشــکات زیاد اســت که هنرمندان برای کار به پایتخت میروند، هنرمندان با اســتعداد از شهرســتان بــه تهران میروند بــرای اینکه بتوانند به کار خود ادامه بدهند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran