Iran Newspaper

سلطانیفر: پرداخت بدهیهای سرخابیها باعث حل بسیاری از مشکالت شد

-

مســعود ســلطانیفر، وزیر ورزش و جوانان درباره رشد و توســعه فوتبال ایران و موفقیت باشــگاهها­ی اســتقالل و پرســپولیس، گفت: «امسال با کار ســنگین، سازماندهی، حمایت و پشــتیبانی خوبی که انجام شد دو تیم استقالل و پرسپولیس برای اولین بار به طور همزمان در تاریخ فوتبال به مرحله یکچهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافتند و هر دوتیم جزو هشت تیم برتر آسیا قرار گرفتند.»

او ادامه داد: «ضمن اینکه برای اولین بار در تاریخ ورزش و فوتبال ایران، ایــن دو تیم جامهای لیگ برتر و جام حذفی را کســب و به چنین موقعیتی دست پیدا کرد. برای هر دو تیم دو مربی صاحبنام خارجی استخدام کردیم کــه تا دو ســال آینده نیز قراردادشــ­ان تمدید شــده اســت. از جهت ســاختار نیــز، هیأت مدیــره هردو تیم اعضای بســیار خوبــی دارند که باعث ســامان وضعیت هر دو تیم شده است.»

او دالیــل موفقیــت ایــن دو تیــم در دو ســال گذشــته را اصــالح ســاختار ســازمانی و پرداخــت بخــش عمــدهای از بدهیهــای 5۱-۰۱ ســاله آنهــا به اشخاصی حقیقی مثل بازیکنان و مربیان دوتیم پایتخت اعالم کرد.

وزیر ورزش و جوانان ماحصل تالش دو ســه ســاله را نتایجی دانســت که امسال فوتبال کشورمان به دست آورده و بیان داشت: «این نتایج نشان داد که ظرفیت فوتبال ایران بیش از آن چیزی است که قبالً تحلیل میشد.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran