Iran Newspaper

افسرپلیس قربانیسانح­هرانندگی

-

برخــورد شــدید یک دســتگاه وانــت پیکان بــا خودروی گشــت پلیس راه جان افســر پلیس را گرفت. این حادثه صبــح یکشــنبه در محــور چنــاران بــه قوچــان رخ داد. نخســتین بررسیها نشــان میدهد بیتوجهی راننده وانت به جلو و ســرعت بــاالی خودرو عامل این ســانحه بــود. در این تصادف شــدید افســر پلیس ســتوان دوم احســان تقوایی در دم جان باخت و سرباز وظیفه عبداهلل آبادی مصدوم و به بیمارستان منتقل شد. گــروه حــوادث/ مرد شــکاک که به همســر جوانــش ســوء ظن داشــت با ســاخت یک ســناریوی عجیــب او را بــه دادگاه کشــاند. بهگــزارش خبرنــگار «ایــران»، چنــدی قبــل مردی بــه اداره پلیس رفــت و گفت: همســرم بــا مــردی ارتبــاط پنهانــی دارد وقتــی متوجــه موضــوع شــدم همســرم با مــرد غریبه مرا ربــوده و ســه روز در محلی نامعلــوم نگــه داشــتند و پــس از شــکنجه رهایم کردند.

بــا طــرح شــکایت ایــن تــازه دامــاد، همسرش و مرد غریبه به اتهام آدم ربایی در شعبه هشــتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی حشــمتاهلل توکلی وبــا حضور یک مستشار تحت محاکمه قرار گرفتند.

زن جــوان در اظهاراتــش منکــر هرگونه رابطــه با مرد غریبه شــد و گفــت: این مرد خواســتگار ســابق مــن بــود و شــوهرم این موضوع را میدانســت. وقتی ازدواج کردم شوهرم نسبت به این موضوع به من گمان بــدی داشــت ودر اثــر همین ســوء ظن بود که این داســتان ســاختگی را طراحی کرده اســت.مرد غریبــه هم قســم خــورد من با این زن هیچ رابطهای نداشتم اصالً درباره شــکایتی که از من مطرح شــده روحم هم خبــر ندارد.قضــات بــا بررســی محتــوای پرونده واسناد موجود متوجه شدند شوهر ایــن زن در اثر ســوء ظنی که به همســرش داشــته اســت ایــن ســناریوی ســاختگی را طراحــی کرده اســت تا از همســرش و مرد غریبه انتقــام بگیرد. بنابراین هر دو متهم این پرونده از اتهام آدم ربایی تبرئه شدند و ایــن حکــم صبــح دیــروز بــا مهــر تأییــد قضات دیوانعالی روبهرو شد.

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran