Iran Varzeshi

آلگري: يك امتياز از هيچ بهتر است

-

يــك روز بعــد از آنكــه رم تقريبا كورس قهرمانــي را به يوونتوس واگذار كرد، مدافع عنوان قهرماني با گل نيمه دوم لئونــاردو بونوچي از شكســت در زمين اودنيزه گريخت و براي نخستين بار بعد از يك ســال و خردهاي مساوي كــرد. يوونتــوس كه به دنبــال ركورد شش اسكودتوي متوالي است، 8 امتياز از رم پيــش افتاد كــه در زمين خود 2 بــر يك از ناپولي شكســت خورد. يووه از فوريــه 2016 كه با بولونيا مســاوي كرد، امتيازات را با هيچ حريفي تقسيم نكرده بود.

ماســيميلي­انو آلگري بعد از تساوي در داچيــا آرهنا گفت:«مــا برتري خود نسبت به رم را يك امتياز افزايش داديم. ما چند بازي سخت داشتيم و اودينزه به خاطر اين بازي خوب شايســته تمجيد اســت، آنها خيلي فيزيكي بازي كردند، ما در نيمه اول دقت لازم را نداشــتيم و در نيمــه دوم به انــدازه كافي صبور نبوديــم به هر حال امتيــاز مهمي بود. حتــي اگر اين بازي را هــم برده بوديم نميتوانستي­م از قهرماني مطمئن شويم. ايــن يك امتياز از هيچ بهتر اســت، ما براي جشــن قهرماني بــه پيروزيهاي بيشتري نياز داريم».

لوييجي دل نري مربي اودينزه هم گفت: «بــراي امتيازگرفت­ن از يوونتوس بايد بهترين بازي تان را انجام دهيد و ما اينطور بوديم. ما شايسته پيروزي بوديم، قهرمان ايتاليا را به زحمت انداختيم».

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran