Iran Varzeshi

بدترين فصل مربيگري گوارديوال

-

پــپ گوارديــوا­ل در اواخر نخســتين فصــل مربيگــري منچسترسيتي وضعيت عجيبي دارد؛ تيــم او بــراي قهرماني نميجنگد. در ســه تا از چهار فصل مربيگرياش در بارسلونا بعــد از هفته 31 صدرنشــين ليــگ بــود و تنهــا در فصل 2011-2012 قهرماني را رئال به دست آورد، همچنين در سه فصل مربيگري در بايرنمونيخ قهرمان بوندسليگا شــد. تيم او با شكســت چهارشنبه برابر چلسي 14 امتياز با صدر فاصله دارد و در رتبــه نســبتا نــازل چهارم است. او در انگليس براي اوليــن بار در يك فصل شــش شكســت ليگ در يك فصل را تجربه كــرده. درصد بردهاي او در نوكمــپ و آليانتــس آره نا 70 درصــد بود در حالي كه در اتحاد 57 درصد بوده. تاتنهام، اورتون، ليورپول، لسترسيتي و چلســي (دو بار) تيم گوارديوال را بردهاند ضمن اينكه ســيتي در ســه بازي چهار گل خورده تا يك «اولين» ديگر در دوران مربيگري پپ رقم بخورد.

حذف زودهنــگام از ليگ قهرمانــان هــم ديگــر نقطه تاريك كارنامــه مربي كاتاالن اســت. او وقتي ميخواست به سيتي بيايد، گفت:«روياي من اين اســت كه قهرمان شــوم و فوتبال انگليس را تغيير دهم» اما حاال واقعيــت چيز ديگري است و شــايد هيچ كس تصور چنين وضعيتي را براي سيتي نميكرد.

آ.اس- باشــگاه برزيلي «فلوميننــز­ه د فريرا» كه در دســته چهارم بازي ميكند، با يك ســوپرمارك­ت زنجيرهاي براي تبليغ به توافق رســيده و اين فروشــگاه آخرين تخفيف هايش را با استفاده از شــماره پيراهن بازيكنان اعالم ميكند. مثال روي پيراهن بازيكن شــماره 10 نوشته شده، پيتزا 10/98 ريال برزيل و روي پيراهن بازيكن شماره 5 نوشته شده، شامپو 5/98 ريال.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran