Iran Varzeshi

رحيمي: كانديداهاي­ي كه انصراف دادهاند، دنبال پست نيستند

-

عليرضا رحيمي، دومين ماه حضورش در فدراسيون هندبال را سپري ميكند و در اين مدت بيشتر ســعي كرده فضاي ملتهب اين رشــته را آرام كند. حاال همه منتظرند تا كادر اجرايي و مديريتي فدراسيون تكميل شود و در اين راســتا گمانهزنيها­ي زيادي ميشــود مبني بر اينكه انصــراف دهندهها در مجمع انتخاباتي فدراســيون، قرار است كارها را به دســت بگيرند. در ايــن رابطه، رحيمي ميگويد: « شرايط افراد مختلف در حال بررسي اســت و تالش ميكنم با دقت نظر باال بهترين نفــرات را انتخاب كنم. فكر ميكنم تا يك ماه آينده جمعبنديها انجام شــود و اعضا كار خود را آغاز كنند.» او ادامه ميدهــد: 10« نفر در انتخابــات به نفع من كنارهگيري كردند اما مطمئن هســتم هيچ كدام از آنها براي گرفتن مســووليت اين كار را نكردند. تمام نامزدها جايگاه بااليي دارند و بدون شك چنين انتظاري ندارند كه چون انصراف دادهاند، ســمت بگيرند. به هر حال من تالش ميكنم بــراي انتخاب همكارانم تمام موارد را در نظر بگيرم.»

رييس فدراسيون هندبال با بيان اينكه اولويت كارهايم اجراي تقويم فدراســيون اســت، ادامه ميدهد: «يكــي از مهمترين مشــكالت هندبال ايران نداشتن ليگي پويا اســت. به عقيده من فدراســيون­ي كه ليگ منظم و پويا ندارد، باز يا بسته بودنش فرقي با هــم نــدارد. گرفتن پخــش تلويزيوني و حضور هواداران در سالنها موجب جذابيت رقابتها خواهد شد و از طرفي باعث ميشود كه قرارداد بازيكنان هم باال برود.» رحيمي با اشــاره به گله برخي مليپوشان از شرايط مالي ليگ ايــران، ميگويد: «بــه هر حال بازيكنان حق دارند اما ما بهعنوان فدراسيون نميتوانيــ­م به باشــگاهها اجبــار كنيم كه قراردادها را افزايش دهند. بدون شــك اگر سطح رقابتها باال برود، بازيها از تلويزيون پخش شود و عالقهمندان به سالنها بيايند شرايط متفاوت ميشود.»

او در مورد انتخاب ســرمربي تيم ملي هم خيلي كوتاه ميگويد: «بــا چند گزينه خارجــي در حال مذاكره هســتيم اما هنوز به جمعبندي نرسيدهايم. بدون شك تالش ميكنيم با بهترين مربي به توافق برسيم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran