Iran Varzeshi

همه دنبال خيانتكار واقعي

حاشیه خودساخته آقاي معاون

-

بعد از مصاحبه محمد تركاشــوند معاون باشگاه پرسپوليس عليه نوراللهي و عاليشاه بسياري از پيشكسوتان عليه آقاي معاون صحبت كردند و موجي راه افتاد كه تركاشــوند به صورت غير مستقيم مجبور به عذرخواهي شد. اين موج البته با مصاحبه روز پنجشنبه دايي داغ شد و حاال همه دنبال خيانتكار واقعي ميگردند.

***

دايي:‌گذشت‌زمان‌خائن‌را‌مشخص‌مي‌كند دايي در حمايت از شــاگردان اسبق خود گفت: «برخي اخبار برايم پيامك ميشود. روز گذشته (چهارشــنبه) ديدم يكي از مديران پرسپوليس مصاحبهاي كرده، گذشــت زمان خائنان را مشخص ميكند و هرچه زمان بگذرد اين مساله بهتر معلوم ميشــود. افرادي كه خيانت كردهاند را همه ميشناســيم. اين بچههــا همه براي تيم زحمت كشــيدهاند و با سر و دســت شكسته به ميدان ميروند. اين آقا از كجا پيدايش شــده كه چنين تهمتهايي ميزند. اين بچهها هيچ كاري نكرده باشــند، حداقل جواني خود را در اين تيم سپري كردهاند و در سرما و گرما با باختهاي اين تيم گريه كردند و با پيروزي اين تيم خوشــحال شدند. به غير از باغيرت به احمد نوراللهي و اميد عاليشــاه نميتوانم چيز ديگري بگويم. اين آقايان كجا بودند، آيا براي پرســپوليس يك تكل يا يك پنالتي زدهاند؟»

دايــي در ادامه گفت: «آورده ايــن آقايان ميدانيد چه چيــزي بوده، اگر نميدانيــد من اين مســاله را به شــما ميگويم. فرزند يكــي از اين مديران در مجموعه 3090 استخدام شده، آورده ديگر اين آقايان حضور دو بازيكن اوكرايني در پرســپوليس با پول كالن بوده است. اصال شــما فهميديد قرارداد آنها به چه شــكل فسخ شد و چقدر پول گرفتند و چقدر هزينه انجام شد. گذشت زمان اين مساله را مشخص ميكند. فرزند يكي از اين مديران در مجموعه 3090 استخدام شده كه پولها را جابهجا كند. آيا آورده ديگري هم هست؟»

منظور‌دايي‌كدام‌مسوول‌باشگاه‌بود؟‌ حمله دايي به محمد تركاشــوند به مذاق بســياري از پرسپوليسيه­اخوش آمد و آنهايي كه اعتقاد داشــتند به عاليشــاه و طارمي جفا شــده از مصاحبه تند دايي در حمايت از شــاگردان سابق خود لذت بردند. مســلما هدف دايي در اين مصاحبه محمد تركاشوند مسوول نقل و انتقاالت، معاون اقتصادي و عضو ستاد آسيايي باشگاه پرســپوليس است كه ظاهرا از مصاحبه نخستش بدجوري پشيمان است اما دايي در اين مصاحبه حرف ديگري هم زد كه ميتواند مورد توجه باشــد. دايي گفت يكي از فرزندان مديران باشگاه پرسپوليس براي 3090 كار ميكند كه اين ميتواند مناسبات اقتصادي باشگاه با حامي مالياش را زير سوال ببرد. حاال سوال اين است منظور دايي كدام مســوول باشگاه است؟ ديروز گرشاسبي عضو هيات مديره باشگاه از اين مسائل ابراز بياطالعي كرد كه البته طبيعي هم هســت اما گفته ميشود خود گرشاسبي از اين اتهام مبري است و بايد در بين ساير مديران باشگاه دنبال گزينه مورد نظر گشت.

حمايت‌عضو‌هيات‌مديره‌از‌تركاشوند با اينكه معاون باشگاه پرسپوليس با مصاحبه دوم خود سعي در تلطيف شرايط موجود داشــت اما هجمهها به او ادامه دارد. در اين ميان جعفر كاشاني رييس هيات مديره موضوع خيانت عاليشاه و نوراللهي را رد كرده و به نوعي پشت اين بازيكنان در آمده بود اما ديگر عضو هيات مديره به صورت نامحسوسي سعي در ماله كشيدن روي گاف بزرگ آقاي معاون دارد. گرشاســبي ميگويد: «تركاشوند خودش هم مصاحبه و تاكيد كرد كه منظورش چنين ادبياتي نبوده اســت. تركاشــوند گفت كه بحث كم لطفي اين بازيكنان بوده نه خيانت و عاليشــاه و نوراللهي مثل فرزندانش هستند! از نظر تركاشــوند، اين دو بازيكن ميتوانســت­ند در پرســپوليس بمانند ولي كم لطفي كردند و ساز جدايي زدند. سوء تفاهمي هم پيش آمده بود كه برطرف شد.»

وي در جواب انتقادهاي دايي تنها به گفتن اين جمله اكتفا ميكند و نميخواهد با دايي در بيفتد: «من اين موضوع را نشنيده ام. حتما ايشان چيزهايي ميدانند.» پرسپوليس‌عليه‌دايي‌و‌پيشكسوتان‌بيانيه‌مي‌دهد

حرفهاي حاشيه ساز تركاشوند بعد از آن موج حمايت پيشكسوتان از نوراللهي و عاليشــاه اتفاقات زيادي را به دنبال خواهد داشــت. پس از صحبتهايي كه معاون اقتصادي باشــگاه پرســپوليس درباره جدايي اميد عاليشــاه از اين تيم مطرح كرد تعدادي از پيشكسوتان پرسپوليس به انتقادات تندي از مديريت اين باشگاه پرداختند كه اين موضوع واكنش باشــگاه را در پي خواهد داشت. قرار است باشگاه پرسپوليس طي 48 ساعت آينده در بيانيهاي پاسخ انتقادات اخير را بدهد. بايد منتظر ماند و ديد اين بيانيه چه بازتابهايي در پي خواهد داشت اما قطعا بي سر و صدا نخواهد بود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran