Iran Varzeshi

برانكو روي دست بازيكنانش

-

بعد از به صدا در آمدن سوت پايان بازي تمامي اعضاي پرسپوليس به وسط زمين ريختند و جشن قهرماني گرفتند. مهدي طارمي، ســيدجالل حســيني و برانكو ايوانكوويچ روي دســت بازيكنان به هوا پرتاب شدند.

بعــد از مســجل شــدن ســقوط ماشينســاز­ي چند تن از بازيكنان اين تيــم بيحال روي زميــن افتادند. روي ســكوها اما هواداران ماشينســاز­ي و تبريزي به شــدت عليه پرسپوليسيه­ا فحاشــي ميكردند. داخل ميدان البته پرسپوليسيه­ا بدون توجه به فحاشيها شادي كردند.

عجيب اينكه مسووالن پرسپوليس درون جايگاه ويژه حبس شدند و با توجه به عصبانيــت هواداران ماشينســاز­ي از جايگاه خارج نميشــدند. البته علي اكبر طاهري بعد از دقايقي موفق شــد خودش را به اعضاي تيم برســاند و در جشن مختصر آنها سهيم باشد.

فحاشــيها ادامه داشــت و برانكو، حســيني و مهــدي طارمي به شــدت مورد فحاشي قرار گرفتند. در اين ميان چند تن از هواداران ماشينسازي قصد داشتند به جايگاه پرسپوليسيه­ا حمله كنند كه مأموران جلوي آنها را گرفتند. چند هــوادار درون زمين پريدند كه از سوي مأموران بازداشت شدند. عجيبتر اينكــه برخــي از هــواداران تبريــزي ورزشــگاه را ترك نكرده بودند و منتظر بودند تا هواداران پرسپوليس از ورزشگاه خارج شوند تا با آنها برخورد كنند.

با پرتاب اشياي مختلف و سنگها چند هوادار پرسپوليس مضروب شدند. دو، سه عكاس هم كه از تهران به تبريز آمــده بودند به وســيله پرتاب ســنگ مضروب شدند.

بازيكنان پرسپوليس پيش از اينكه به رختكن بروند با هوادارانشا­ن خوش و بش ميكردند. در اين حين بار ديگر فحاشــيها در ورزشــگاه بيشتر شد. هواداران ماشينسازي با شعارهايشان بار ديگر بازيكنان پرسپوليس را تهديد كردنــد كه بايد به رختكن بروند. البته پرسپوليســ­يها بعد از پايان ديدار به سمت ســرمربي كروات خود رفتند و برانكو را روي دســت به بــاال و پايين انداختند تا از ســرمربي خــود تقدير كنند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran