Iran Varzeshi

مذاكره‌پنهاني‌پرسپوليس ‌يه‌ا ‌با‌هافبك‌دفاعي‌استقالل‌

-

مديربرنامه­هــاي هافبــك اســتقالل به مذاكره ايــن بازيكن با باشــگاه پرســپوليس واكنش نشان داد. عليرضــا منصوريان در حاشــيه نشســت خبري قبل از بازي تيمش با صبــاي قم گفــت كــه برانكو به دنبال فرشيد باقري است و از طرفي سرمربي پرســپوليس در واكنش به اين صحبتهــا تاكيد كرد مذاكره با بازيكناني كه قراردادشــ­ان روبهاتمام است كار غيرحرفهاي نيست و باقري هم بازيكن خوبي است.

اين نقل و قولها باعث شد مدير برنامههاي فرشــيد باقــري واكنش نشــان داده و مذاكره پرسپوليس با باقــري را تاييد كنــد. او در اين باره گفــت: «نيمفصل 11 باشــگاه ليگ برتــري عالقهمند به جذب فرشــيد باقــري بودنــد كه پرســپوليس هم يكي از آنها بــود. مذاكراتمان را با اين باشگاهها انجام داديم اما باشگاه اســتقالل رضايتنامه باقري را صادر نكــرد. هماكنون شــرايط باقري در استقالل خوب است و منصوريان هم از فرشيد رضايت كامل دارد. با توجه بــه اين قضيه دليلي ندارد او بخواهد راهي تيم ديگري شود.»

مديربرنامه­هاي باقري در واكنش به ايــن موضوع كه گفته ميشــود باشــگاه پرســپوليس با اين بازيكن قــرارداد داخلي امضا كرده اســت، ميگويــد: «باقري يــك فصل ديگر با باشگاه اســتقالل قرارداد دارد و از لحــاظ قانوني نميتوانــد اين كار را انجام دهد. ضمن اينكه او اگر بازيكن آزاد هم بود از لحاظ اخالقي درست نبود با باشــگاه ديگري قرارداد امضا كند.»

نيــم فصــل دوم كــه اســامي خروجيهــاي اســتقالل لــو رفت گفته شــد كه باقري هم در فهرست منصوريان نيســت، هميــن نكته و همچنين بازي نكــردن اين بازيكن باعث شد تا او وارد مذاكره با تيمهاي جديد شــود و يكي از اين تيمها كه درآن زمــان نياز مبرم بــه هافبك دفاعي داشتند پرسپوليس بود. خبر پرسپوليسي شــدن فرشيد وقتي به منصوريان رســيد اين مربي تصميم گرفت جلوي ايــن انتقال را بگيرد و به فرشيد گفت كه اگر به پرسپوليس بروي رضايتنامه ات صادر نميشود. خيلي طول نكشيد كه فيفا هم اعالم كرد استقالل از پنجره نقل و انتقاالت زمستاني محروم است. همين مساله و همچنيــن احتمال پرسپوليســ­ي شدن فرشيد باعث شد تا منصوريان مخالفت سفت و سخت خود را اعالم كند و از افتخاري خواست رضايتنامه باقري را ندهد.

هافبــك دفاعي اســتقالل هم مجبور شــد بــراي نيمفصل دوم در كنار استقالليها بماند اما در شرايطي كه دوبــاره به پايان فصــل نزديك ميشويم خبر مذاكره پرسپوليس با هافبك جوان استقالليها منصوريان را شــاكي كرده اســت به نحوي كه سرمربي استقالل در نشست خبري خود قبــل از بازي با صبــا از برانكو گاليه كرد و مذاكره او با فرشــيد را غير اخالقي خواند، اين در حالي بود كه برانكو به حرفهــاي منصوريان واكنــش نشــان داد و اينطور عنوان كرد كه با باقري مذاكــره نكرده اما در اين ميان مديربرنامه­هاي فرشيد باقري در صحبتهاي روز گذشــته خود حرفهاي سرمربي استقالل را تاييد كرد و به اين مساله اشاره كرد كه پرسپوليســ­يها به سراغ فرشيد آمدهانــد اما چون ايــن بازيكن يك سال ديگر با اســتقالل قرارداد دارد بايد در اين تيم بماند.

حرفهــاي ضــد و نقيضي در مورد مذاكره قرمزها با فرشيد باقري وجــود دارد اما به نظر ميرســد كه پرسپوليســ­يها مشــتري فرشــيد هســتند و ايــن مذاكــره را پنهاني انجام دادهاند امــا چون اين كار غير قانوني است بعد از گاليه منصوريان به طور كل منكر اين مذاكره شدهاند. بايد ديد در ادامه و در شــرايطي كه پرسپوليس براي فصل آتي به هافبك دفاعي نياز دارد اين مذاكرات به كجا ميانجامد.

 ??  ?? مدیر برنامه باقري ادعاي منصوریان را تایيد كرد
مدیر برنامه باقري ادعاي منصوریان را تایيد كرد

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran