Iran Varzeshi

چكها پول شد، كاوه ماندني

-

با اتفاقاتي كه روز گذشــته رخ داد به نظر ميرسد پيوستن مرتضي تبريزي مهاجم ذوبآهن به استقالل منتفي خواهد شد.

چك بازيكنان اســتقالل پاس شــد و بازيكنان اين تيم حاال حدود 80 درصــد از مطالباتشــ­ان را دريافت كردهاند و ميتوانند با خيال راحتتري براي تمديد قرارداد خود مذاكــره كنند. يكي از كســاني كه احتمال ماندنش در اســتقالل زياد شد كاوه رضايي است.

او در روزهاي گذشته هم اعالم كرده بود كه پيشنهاد خارجي ندارد و قصــد دارد بهترين تصميم را براي آيندهاش بگيرد.

با پاس شــدن چــك، حاال به نظر ميرســد بهترين تصميم براي او ماندن در اســتقالل اســت و اين اتفاق در روزهاي آينده خواهد افتاد تا مهاجم نوك موفق فصل گذشــته آبيها، فصل آينــده هم در اين تيم بماند. اما اين تنها دليل منتفي شدن پروژه «تبريزي-استقالل» نيست.

ديروز اميــر قلعهنويي بهعنوان مربي جديد ذوبآهن معرفي شــد و از هميــن امــروز فعاليتهاي نقل و انتقاالتي اين تيم آغاز خواهد شــد. قلعهنويي هم بــراي ماندن و نرفتن گلزنترين بازيكن تيمش به استقالل تمام تالشــش را خواهد كرد. ضمن اينكه خــود اين بازيكن هم با ماندن احتمالي كاوه رضايي در اســتقالل، ديگر تمايلي براي آبيپوش شــدن نخواهد داشــت و ترجيح خواهد داد كه در تيمش بماند.

مجموعه ايــن اتفاقــات يعني مانــدن كاوه رضايــي در اســتقالل و حضــور قلعهنويــي روي نيمكت ذوبآهــن باعــث خواهد شــد كه تبريزي از رفتن به استقالل منصرف شود و احتماال فصل آينده را هم در ذوبآهن بگذراند.

كاوه يكي از بهترين خريدهاي اســتقالل در فصل شــانزدهم بود و افتخاري بنا به خواســته منصوريان قصد دارد در نخستين اقدام رضايت كاوه رضايي و اميد ابراهيمي را جلب كنــد تا ســتارههاي فصل گذشــته استقالل در اين تيم ماندني شوند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran