Iran Varzeshi

كونته اجازه ماندن به كاستا نميدهد

-

ديگو كاســتا ميخواســت با چلسي و آنتونيو كونته آشتي كند اما مربي ايتاليايي چلسي قصد ندارد او را نگه دارد.

ايــن بازيكــن 82ســاله بــه احتمال فراوان در تابســتان از چلسي خواهد رفت

گفته ميشــد الكسيس ســانچس به آرسنال اعالم كرده كه قصد ترك اين تيم را دارد اما آرسن ونگر گفته كه اين خبر صحت ندارد. خبرها حاكي از آن بود كه ســانچس ميخواهد به منچسترســي­تي برود تا فرصت حضور در ليگ قهرمانان را به دســت بياورد و دوبــاره زير نظر پپ گوارديوال بازي كند. از قرارداد ســانچس تنها يك سال باقي مانده و اگر آرســنال او را نفروشــد و قراردادش را تمديد نكند، اين بازيكن ميتواند در تابستان ســال بعد بهصورت آزاد راهي تيمهاي ديگر شود. از ونگر درباره اين بال اهل شيلي سوال شد و او گفت كه ســانچس جايي نميرود: «هيچ كس نميداند كه او در آخرين ســال و به نظر ميرســد كه راهي اتلتيكو مادريد خواهد شد. كاستا اجازه اين را يافته كه در تمرينات پيشفصل چلسي شركت نكند و چلســي با اتلتيكو در مذاكره اســت تا اين بازيكن را به اين تيم برگرداند. قراردادش اســت يا نه، چون او ممكن است قــراردادش را در ابتداي فصــل يا در طول فصل تمديد كند. پس لزوما اين آخرين سال قرارداد او با آرسنال نيست.» آرسنال در حال حاضر در اردويي در استراليا است و سانچس بــه دليل حضور در جام كنفدراســي­ونها با شيلي، در اين اردو غايب است. اوليويه ژيرو، ديگر بازيكني كه صحبت از رفتن او اســت، در اردوي اســتراليا حضور دارد. اين مهاجم فرانسوي مورد توجه اورتون، مارسي و وستهم قرار گرفته است. ژيرو فصل پيش جايگاهش در تركيــب را به ســانچس و گاهي هم دني ولبك واگذار كــرد و به همين دليل بود كه گفت ميخواهد فصل بعد بيشتر بازي كند.

اتلتيكو مادريــد تا ژانويــه از انتقال بازيكن محروم است و گفته ميشود كاستا شــايد نيمــه اول فصل را در بشــيكتاش بگذراند و ســپس به اتلتيكــو برگردد. او حتي با بازيكنان چلســي خداحافظي هم كرده است.

طرفــداران اتلتيكو هنوز او را بســيار دوســت دارند، چرا كه بــا گلهاي او بود كه اتلتيكو در سال 2014 فاتح الليگا شد. كاســتا با اين تيم همچنين به فينال ليگ قهرمانان رسيد.

كونته هنوز از دســت كاستا عصباني اســت، چرا كه اين بازيكن در ژانويه قصد داشــت به تيم چيني تيانجين كوانجيان بپيوندد. اين بازيكن اســپانياي­ي اخيرا در زادگاهش، برزيل ديده شده است.

چلسي براي جانشــيني كاستا، آلوارو موراتا را از رئال مادريد در نظر گرفته است. آنهــا حاضرند 70 ميليون پوند براي خريد اين بازيكن 42ســاله بپردازند. اوباميانگ ديگر مهاجم مورد عالقه چلسی است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran