Iran Varzeshi

ناگهان شجاع برگشت، سيستم تغيير كرد

-

همانطور كه پيش از اين گمانهزني ميشد برانكو قصد دارد براي بازي امروز سيستم تيمش را تغيير دهد و به جاي 4-4-2 لوزي از 4-4-2 خطي استفاده كند كه در اين سيســتم كاميابي نيا و ربيع خواه در مركز زمين در امتداد هم بازي خواهند كرد و مســلمان و نعمتي در راســت و چپ خط مياني به ميدان ميروند. البته ايــن قطعيت را ميتوان از عكسهاي تمرين صبح چهارشنبه و عصر سه شــنبه كه پشت درهاي بسته برگزار شــد، پيدا كرد و باز هم عكسها تركيب اصلي سرخها را لو ميدهد.

اين تركيب چنــد نكته ويژه دارد. يكي بازي كردن ربيع خواه و كاميابينيا در كنــار هم كه تاكنــون در ليگ برتر رخ نداده بود. ديگري حضور ســيامك نعمتي در پســت هافبك چپ و دومين حضور در تركيب اصلي اســت كه قابل پيشبينــي نبــود. نكته ســوم بيرون رفتن فرشاد احمدزاده از تركيب است. بازيكني كه در هــر 7 بازي قبلي ليگ برتري و ســه ديدار گذشته آسيايي اين فصــل در تركيب اصلي بــود و اين بار حتي روي نيمكت هم نمينشــيند. اين مســاله البته باعث خواهد شد محسن مســلمان در سمت راســت خط مياني بازي كند كــه در اين فصــل و بعد از رفتن رفيعي در آن به ميدان نرفته بود.

اما بازگشت شــجاع خليلزاده هم از اتفاقــات جالب تركيب اصلي اســت كه گفته ميشد دو هفته مصدوم است اما دو روز قبل به تمرينات برگشــت و ظاهــرا در اهواز هم مثل تمام بازيهاي قبلي ثابت است. بازي كردن ماهيني و محرمي در چپ و راســت خط دفاعي و حضــور زوج منشــا – عليپور در خط حمله هم قطعي به نظر ميرسد اما تنها نقطه مبهم تركيب درون دروازه اســت. طي چند روز گذشته شايعه بازي كردن رادوشــووي­چ در تركيب مطرح شــد اما بيرانوند با تيم به اهواز رفته و شايد او با وجود اشــتباهات چند بازي اخيرش در تركيب اصلي باشد.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran