Iran Varzeshi

اسبقي: فعال قصد خداحافظي ندارم

-

مليپوش تكوانــدوي ايران ميگويد: «فعــال تصميمي براي خداحافظــي كــردن از تكواندو نگرفتــهام و مصدوميتــي هــم ندارم.»

بهنــام اســبقي در مــورد صحبتهــاي اخيــر مبنــي بر خداحافظي او از دنياي قهرماني ميگويــد: «صحبتهايي در اين مــورد بــود اما تصميــم قطعي براي خداحافظــي نگرفته بودم و نگرفتــهام. فعــال دســت نگه داشــتهام تا شــايد در مسابقات آينده به روي شياپچانگ بروم اما فعال چيزي مشخص نيست.»

او ادامــه ميدهــد: «اگــر روزي تصميــم بــه خداحافظي بگيرم به طور كامــل از تكواندو دور نميشــوم. قصــد دارم بعد از خداحافظي بــه كار مربيگري ادامــه دهــم و در ردههاي پايه فعاليت كنم تا به تكواندوي ايران كمك كنم.»

دارنده مدال طالي بازيهاي آسيايي 201۴ اينچئون، درباره مصدوميتش نيز ميگويد: «خدا را شــكر مصدوميت كوچكي كه از ناحيه پا داشــتم برطرف شده است و االن مشكلي براي تمرين ندارم. گاهــا تمريناتي هم انجام ميدهم تا به طور كلي از آمادگي بدني دور نشوم.»

بهنام اسبقي درباره مسابقات گرنداســلم تكواندو نيز توضيح كوتاهي ميدهد: «مليپوشــان ايران در اين رقابتها كار سختي در پيش دارند اما هيچ چيزي به دور از انتظار و دســترس نيست. فكر ميكنم نماينــدگا­ن ما نيز بتوانند در اين رقابتها به مدال برسند و پرچم ايران را بار ديگر باال ببرند.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran