Iran Varzeshi

ويلشر خواهان ماندن در آرسنال است

-

جــك ويلشــر هافبك انگليســی تيم فوتبال آرســنال بــه پيشــنهاده­ايي كه از باشــگاهها­ی خارجي به او ميشود توجهي نــدارد و هدفش اين اســت كه اســطوره آرسنال شود.

هافبك توپچيها هنوز منتظر ارائه يك پيشنهاد جديد از سوي باشگاه آرسنال است و اين در حالی اســت كه او در پايان فصل جاري ميتواند اين باشــگاه را ترك كند و بهعنوان بازيكــن آزاد به تيمي ديگر ملحق شود. چند باشــگاه در خارج از انگليس هم نســبت به جذب او ابراز تمايل كردهاند كه باشــگاه مارسي فرانسه يكي از آنها است اما خود او تمايل دارد در شمال لندن به دوران بازيگرياش ادامه دهد.

او كه محصول باشــگاه آرســنال است و تعلق خاطر خاصي به اين باشــگاه دارد، نه تنها به خاطر عالقهاش به آرســنال بلكه به دليل خو گرفتن خانوادهاش به شــرايط زندگي در لندن دوســت دارد در آرســنال بماند.

با احتســاب پاداشهايش، ويلشــر در حال حاضر با آرسنال قراردادي دارد كه به موجب آن هفتــهاي 120 هزار پوند حقوق ميگيرد امــا به نظر ميرســد اين بازيكن 26 ســاله براي باال بردن شــانس ماندنش در ورزشــگاه امارات بايد با كاهش حقوقش موافقت كنــد. ويلشــر در هفتههاي اخير پيشرفت محسوسي داشــته است و طلسم گلزنياش براي آرســنال در ليگ برتر كه از ســال 2015 پابرجا بود را شكست. ويلشر همچنين گفته اســت، راز بازگشتش به اوج آمادگــی بدنی گرفتن رژيــم غذايی بدون گلوتن است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran