Iran Varzeshi

مدعيان، يك گام تا صعود به نيمه نهايي

يك چهارم نهايي پليآف ليگ برتر بسكتبال

-

دوميــن روز از مرحلــه يك چهارم نهايي پليآف ليگ برتر بســكتبال عصر امــروز برگزار شــد و هماننــد روز اول مدعيان قهرماني مقابل حريفان خود به برتري رسيدند.

در تهــران بازي حســاس مهرام و دانشــگاه آزاد باز هم با برد مهرام همراه بود.

شــاگردان مصطفي هاشمي كه در بازي اول در اواخر مســابقه توانستند از حريف خود پيشــی بگيرنــد و به برتري برسند، امروز از ابتدا از حريف خود پيش بودنــد و در نهايت 75 بر 66 به پيروزي رسيدند.

مهرام در اين ديــدار كوارتر اول را 22 بر 10 پيروز شد اما 10 دقيقه دوم با برتري 17 بر 16 دانشگاه آزاد همراه بود. در كوارتر سوم جدال دو تيم در عدد 22 مساوي به پايان رسيد.

10 دقيقه پايانــي هرچند با برتري 17 بر 15 دانشگاهيها همراه بود اما در مجموع مهرام 75 بر 66 به برتري دست يافت.

آرنت بازيكن آمريكايــي مهرام در اين بازي با كسب 25 امتياز و 15 ريباند بهترين بازيكن ميدان بود.

پتروشيمي 83 – شهرداري گرگان 57

در ماهشهر پتروشيمي بندرامام(ره)، بخــت نخســت قهرمانــي كــه ميزبان شــهرداري گــرگان بــود، همانند بازي اول مقابل حريف خود به برتري دســت يافت. تيم جنوبي كه مهران شاهينطبع سرمربي خود و تماشاگرانش را به دليل محروميــت در اختيار نداشــت در اين ديدار 83 بر 57 به برتري دست يافت.

نفت آبادان 78 - نيروي زميني 60

نفت آبادان كــه در بازي روز اول با نيروي زميني 85 بر 73 پيروز شده بود، در ديدار دوم نيمه اول را به حريف خود واگذار كرد اما در ادامــه كار بهتر بازي كــرد و در نهايت 78 بــر 60 به برتري دست يافت.

شهرداري تبريز 89 - يس آل گرگان 72

شــهرداري تبريز ميزبان ديگر تيم گرگانــي يعني يس آل بود. شــاگردان مهران حاتمي كه در بازي اول به پيروزي راحتی دست يافته بودند، در ديدار دوم هم 89 بر 72 به برتري رسيدند.

با نتايج به دســت آمــده تيمهاي مهــرام، پتروشــيمي، نفــت آبــادان و شهرداري تبريز دومين برد خود را كسب كردند و براي حضور در نيمه نهايي تنها به يك برد ديگر احتياج دارند. بازيهاي ســوم مرحله يــك چهــارم نهايي روز پنجشنبه هفته جاري برگزار خواهد شد و تيمهايي كه ميهمان بودند، از حريفان خود ميزباني خواهند كرد.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran