Iran Varzeshi

مرتضي‌كريمي:ب‌يباك‌نمي‌تواند‌توقع‌جامعه‌تکواندو‌را‌برآورده‌كند

-

سرمربي اســبق تيم ملي تكواندو با بيان اين مطلب كه هنوز كسي براي ســرمربيگر­ي تيم ملي با من صحبت نكرده، تاكيد دارد كه اين نظر شوراي فني فدراسيون است كه در مورد گزينه بعدي تصميم بگيرد.

كريمي در واكنش به اينكه آيا فدراســيون در رابطه با سرمربيگري تيم ملي با شما صحبت كرده اســت يا خير، ميگويد: «هنوز كسي با من صحبت نكرده، اين نظر شــوراي فني فدراسيون است كه در مورد گزينه بعدي تصميم بگيرد. من اخيرا صحبتهايي با پوالدگر داشتم و مشكالتي را كه با هم داشــتيم به او گفتم و حل شــد اما در همان گفتوگويي كه با رييس فدراسيون داشتم، مدعي شــدم كه بنده هنوز منتقد فدراسيون هستم اما در تالشم كه براي پيشــرفت تكواندو به خانواده اين مجموعه كمك كنم. اين ديگر نظر شــوراي فني و فدراسيون تكواندو است كه در رابطه با اين موضــوع تصميمگيري كنند، به هر حال براي مهدي بيباك هزينههاي زيادي شده است و قطعا بايد از او در جاي ديگر استفاده شود. البته درست است كه او نتايج ضعيفي را گرفته و نتوانسته انتظارات جامعه تكواندو را برآورده كند. انتظــارات جامعه تكواندو از تيم ملي تكواندو باال است، نوك پيكان منتقدان هم به سمت رييس فدراسيون تكواندو است، به هر حال هر چه صالح باشد همان اتفاق رخ ميدهد، بايد ببينيم شرايط كاري چطور اســت. به هر حال هر مربي تفكــرات خاص خودش را دارد، البته بايد مساله اول حل شود تا بتوانيم مساله دوم را حل كنيم.»

مرتضي كريمي در مورد شــرايط فني تيم كــن در هفته پاياني دور رفت ليگ برتر تكواندو، معتقد اســت: «تيم كــن در حال حاضر در صدر جدول قرار دارد، ما يك ديدار بســيار حساسي را با تيم شهرداري ورامين داريم. براي عنــوان قهرماني در نيم فصل تــالش ميكنيم، اگر بتوانيم بازي امروز را پيروز از شياپ چانگ خارج شويم، عنوان قهرماني را كسب ميكنيم، در غير اين صورت تيم دوم يا سوم نيمفصل ميشويم.»

كريمي در مورد شــرايط بازيكنان تيم كن، تاكيد ميكند: «تركيب بچههاي ما جوان اســت؛ به خاطر همين جوان بــودن و كمتجربه بودن بازيكنان تيم، در برخي از ديدارهاي حســاس ما بازي را واگذار كرديم اما در مجمــوع تيم خوبي را داريم و اميدوارم كــه بتوانيم قهرمان نيم فصل شويم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran