Iran Varzeshi

نورافكن: آخر فصل براي رفتن به اروپا بازيكن آزاد هستم

-

امید نورافکن درباره منتفي شــدن حضورش در تیم شــارلروا اینطور حرف ميزند: «من از این تیم پیشنهاد داشتم و مدتــي پیش با مســووالن باشــگاه و همچنین ســرمربي تیم صحبت کردم. واقعیــت این اســت که عالقه داشــتم فوتبالم را در اروپــا ادامه بدهم، ولي در نهایت این موضوع با موافقت باشــگاه و سرمربي مواجه نشــد. حاال هم تمرکزم روي استقالل است.»

او به اینکه باشــگاه استقالل مبلغ ســنگیني را بابت صدور رضایتنامها­ش براي شارلروا درخواست کرده بود، اینطور واکنش نشــان ميدهد: «باشگاه شارلروا قصد داشــت مبلغــي را بهعنــوان پول رضایتنامه به باشــگاه استقالل پرداخت کند، ولي باشگاه ما مبلغ قابل توجهي را از تیم بلژیکي ميخواست و طبیعي بود که آنها چنین مبلغي را براي یک بازیکن آسیایي هزینه نکنند.»

هافبک تیم فوتبال استقالل تهران در پاســخ به این پرســش که چه زماني ميتوانــد به فوتبال اروپا بــرود، اینطور توضیح ميدهد: «من ميتوانم در پایان این فصل از اســتقالل جدا شــوم و اگر شرایط مهیا بود به فوتبال اروپا بروم. در قرارداد من بندي گنجانده شده است که اگر پیشنهاد اروپایي داشته باشم بتوانم بهعنوان بازیکن آزاد به عضویت یک تیم اروپایــي دربیایم. امیدوارم این فرصت را داشته باشــم که به فوتبال اروپا بروم و پیشرفت کنم.»

نورافکــن اشــارهاي بــه شــرایط استقالل در لیگ برتر دارد: «خوشبختانه نتایــج خوبــي گرفتهایــم و رفتهرفته خودمان را به باالي جدول ميرســانیم. االن تمــام تمرکــز مــا این اســت که خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم و هدفمان این اســت که بهترین نتایج را در لیگ برتــر بگیریم. بعد از آن روي جام حذفي تمرکز خواهیم کرد تا بتوانیم قهرمان شــویم و به هــواداران یک جام هدیه بدهیم. البته در فوتبال چیزي قابل پیشبیني نیســت و ما براي قهرماني در جام حذفي کار سختي خواهیم داشت.»

او درباره تقابل اســتقالل و ســایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر معتقد است: «آنها هم مثل تیم ما از بازیکنان جوان و باکیفیتي سود ميبرند. ما هدفي جز برد نداریم و چون در بازي با تراکتورســ­ازي ســه امتیاز را نگرفتیم، حاال ميخواهیم آن مساوي را با پیروزي برابر سایپا جبران کنیم. از هواداران استقالل ميخواهم در بازيهــاي آینده ما را حمایت کنند و به ورزشــگاه بیایند. ما واقعا نیاز به حمایت آنها داریم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran