Iran Varzeshi

حسيني: هواداران گول حاشيهسازان را نخورند

-

حاال كه قهرماني پرســپوليس مســجل شــده، ســيدجالل حسيني از سختيهاي فصلي ميگويد كه هنوز به پايان نرسيده: «سال سختي داشتيم. ســال قبل قهرمان شــده بوديم و در حالي وارد اين فصل شديم كه به جمع هشــت تيم آسيا هم راه پيدا كرده بوديم، طبعا توقعات زياد بود. فشار رواني و فشار بازيها روي بازيكنان بسيار زياد شد و هر قدر جلو آمديم، فشار روي تيم بيشــتر هم شــد. حتي وقتي قهرماني ما به نوعي مسجل شده بود، اين فشار وجود داشــت ولي بچهها با درك خوبي كه از شرايط داشتند، راهشان را ادامه دادند.»

كاپيتان پرســپوليس از هــواداران ميخواهد كه مراقب حاشيهســاز­ها باشــند: «سه، چهار ماه قبل هشــدارهاي­ي دادم و از هواداران خواهش كردم مراقب باشــند. فشــار روي بازيكن پرســپوليس همينطوري هم خيلي زياد اســت. نياز داريم كه هــواداران تيم را از نظر رواني و انگيــزه تيمار كنند و گول حاشيهســاز­ها را نخورند. تا اينجا هم كــه پيش آمديم به خاطر انرژي، روحيه و انگيزهاي اســت كــه آنها به ما ميدهند. قطعا آقاي گرشاســبي و برانكو به تنهايي نميتوانند همه مســائل را حل كنند. االن آقاي گرشاسبي خيلــي تالش ميكند و هدفش اين اســت كه فضاي نامناســب از بين برود اما او را نشــانه ميگيرند. در مورد آقاي برانكــو هم در جاي خودش مفصل صحبت ميكنم ولي جاي ســوال دارد كه از باشــگاه تا تيم، عوامل موفقيت هدف قرار ميگيرند. در اين شــرايط هوشــياري هــواداران باالترين كمك به ما است.»

به نگراني هواداران بابت تمديد قراردادها هم حســيني اينطور واكنش نشان ميدهد: «بچهها خيلي زحمت ميكشند. با مصدوميتها بازي ميكنند و ميجنگند و عشقشــان اين است كه مردم را خوشحال كنند. شكي نيست كه دل بچهها با پرســپوليس و هواداران است ولي يك مقدار هم در گذشته بابت قراردادها اذيت شــدهاند و بعضا به حق خودشان نرسيدهاند. االن آقاي گرشاســبي زحمت و تالش زيادي را به كار بسته اســت كه اين فضا تغيير كند و رويه خوبي شــكل گرفته. هــواداران هم بايد اتحاد و شــاكله تيم را حفظ كنند. آنها ميتوانند شــور و شــوق و جذابيت را جايگزين اين شرايط پرفشار كنند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran