Iran Varzeshi

جواب مثبت به پيشنهاد اروپايي منطقي است

-

زمستان دو سال قبل پيشنهاد اغوا كننده باشــگاه چيني به محمد انصاري آنقدر مســكوت ماند كه ايــن بازيكن بي ســر و صدا چارهاي جز تن دادن به مقاومت باشگاه نداشت و حتي نتوانست خيلي جــدي به اين مســاله فكر كند. آن روزها هــم انصاري بدش نميآمد با قراردادي پنج شش برابر مبلغ قراردادش در پرسپوليس راهي چين شود و خيلي زود بــار خودش را ببندد اما باشــگاه و برانكــو با اعالم نياز به اين بازيكن باعث شدند انصاري بماند. به زودي اما قرارداد انصاري با پرســپوليس به پايان ميرسد و ميتواند بــدون اجازه هم پول بهتري بگيــرد هــم تجربه و چالــش جديدي را خــارج از مرزهاي ايــران آغاز كند. انصاري بهعنــوان بازيكني مليپوش و همچنان موفق و بدون نوسان از مدتها قبل پيشنهادهاي مختلفي گرفته و هيچ بعيد نيست به يكي از آنها جواب مثبت بدهد.

گفته ميشــود اين بازيكن خوش اخالق و موثر از ليگ كرواسي و بلژيك پيشــنهاد دارد و يك باشگاه قطري نيز حاضر اســت به انصاري بابت فقط يك فصل چيزي در حدود 6 ميليارد تومان پرداخت كند. انصاري مدتي قبل گفته بود شرايط پرســپوليس و محروميتش را در نظر ميگيرد اما بعيد اســت او به اين زوديها تصميم نهايياش را عملي كند. اگر انصاري در فهرست جام جهاني قرار بگيرد حتي بازي هم نكند شــايد پيشنهادهاي بهتري دريافت كند و اگر به ميدان برود كه اوضاع كامال متفاوت خواهد بود.

هر چند از دســت دادن انصاري با توجه به دو پســته بودنش و ثباتي كه دارد ميتوانــد يك ضربــه بزرگ براي پرســپوليس باشــد اما اگر اين بازيكن پيشــنهاد اروپايي داشــته باشد شايد براي پيشــرفت جدايي را انتخاب كند كه در اين صورت نميتوان به او ايرادي گرفــت و تصميمــش كامــال منطقي خواهد بود.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran