Iran Varzeshi

برزگر: حوصله حواشي زياد كشتي را ندارم

-

بر خالف اينكه عدهاي از اعضاي شوراي فني از بازگشــت بــه فدراســيون ميگويند، منصــور برزگر تاكيد ميكند كــه ديگر قصد بازگشــت ندارد. برزگر ابتدا درباره بازگشــت رســول خادم به فدراســيون كشتي ميگويد: «خادم مهره موثر و خوبي است. ان شاءا... كه بتواند كار را جمع و جور كند و موفق شــود. نميدانــم چه صحبتهايي ميانشــان مطرح شــده اما هر چه هســت بايد بازگشت او را به فال نيك گرفت.»

عضو مستعفي شــوراي فني كشتي آزاد در پاســخ به اين ســوال كه آيا بــا توجه به بازگشــت خادم، اســتعفاي خود از حضور در شوراي فني را پس ميگيرد يا خير، ميگويد: «من خيلي وقت بود اســتعفا داده بودم اما آقا رسول نميگذاشت بروم. حقيقت اين است كه ديگر حال و حوصله حضور در كشتي را ندارم و از اين حرف و حديثها خسته شدهام.»

او ادامه ميدهــد: «بايد با خادم صحبت كنم و ببينم چه اتفاقي ميافتد اما سن و سالي از من گذشــته و ديگر كشــش اين بحثها و حواشــي را ندارم. من هميشه بايد به كشتي كمك كنم و ايــن را وظيفه خودم ميدانم اما حواشي و مشــكالت زياد و كار كردن سخت شده است.»

برزگر در پايــان ميگويد: «اميدوارم هر اتفاقي كه ميافتد به نفع كشتي باشد و آبروي كشتي حفظ شود و باز هم كشتي ايران بتواند از عنوانها و افتخارات سالهاي گذشته دفاع كند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran