Iran Varzeshi

اسدي: ميخواهيم بهترين رتبه تاريخ صنعت نفت را رقم بزنيم

-

صنعت نفت آبــادان فصل جاري را طوري شــروع كرد كــه هوادارانش را تا اميد به كســب ســهميه آسيايي و قهرماني جــام حذفي هم پيش برد. با وجود مشــكالت متعــددي كه اين باشــگاه داشــت اما اين تيم در مسير رســيدن به ايــن اهداف نــاكام ماند كــه يكي از داليل اصلــي اين ناكامي مشكالت مالي صنعت نفت بوده است.

مرتضي اســدي، كاپيتــان تيم فوتبــال صنعت نفت آبادان با اشــاره به وضعيت نامساعد مالي اين باشگاه، درباره كار سختي ميگويد كه كمالوند در اين شرايط پيش رو دارد. اسدي در همين رابطــه ميگويد: «قرار بود قبل از عيــد مبلغي از مطالبــات بازيكنان پرداخت شــود اما اين اتفاق نيفتاد و هنــوز هيچ خبري از پول نيســت. ما خودمان هــم نميدانيم چــه اتفاقي ميافتد. كار فــراز كمالوند اما در اين شــرايط خيلي ســختتر است چون هم بايد از نظر انگيزشــي بازيكنان را در بهترين شرايط ممكن حفظ كند و هم از نظر فني بازيكنان را در شرايط خوبي قرار دهــد تا بتوانيم ‪3 2،‬ بازي آخر را با شــرايط خوبي پشــت ســر بگذاريم.»

ممكن است افرادي كه درباره تيم شــيطنت ميكردند، حاال هم صنعت نفت را در برابر شــايعاتي قرار دهد كه به احتمال تباني اين تيم با اســتقالل خوزستان ميپردازد. اسدي اما در اين رابطه ميگويد: «تا بــه حال نديدهام در تيمهايي كه كمالوند ســرمربياش اســت، چنين اتفاقاتي افتاده باشد. تا به حال نه ديدهام و نه شــنيدهام. اين انگها به ما نميچسبد و كساني كه ما را بشناسند به خود اجازه مطرح كردن چنين مسائلي را نميدهند.»

اســدي همچنين به حساســيت بازيهاي آخر براي صنعت نفت اشاره ميكند: «دو، ســه بازي آخر براي ما حساس است چون براي ما مهم است كه تمام تالشمان را بــه كار بگيريم تا بهترين رتبه صنعت نفت آبادان در تاريخ ليــگ را رقم بزنيم. ضمن اينكه مــا بايد با تمــام قوا مقابــل حريفان بايســتيم و جاي هيچ حرف و حديثي را باقي نگذاريم. ما وظيفه داريم براي تيم خودمان بجنگيم.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran