Iran Varzeshi

نوراللهي: نياز به زمان دارم

-

احمــد نوراللهي مقابــل پارس جم بازوبنــد كاپيتاني را به بازو بســت و در پســت اصلي خــودش هافبــك دفاعي بازي كرد اما نمايش پرانتقادي داشــت و اشــتباهات زيادي مرتكب شد، طوري كه خودش هم میگويد از نمايشــش در اين مسابقه راضي نيست: «مطمئنا از عملكرد خودم راضي نيســتم چرا كه تواناييهاي خودم را ميشناســم اما بايد موضوعي را به هواداران بگويم و آن اين است كه آنها بهتر از همه ميدانند كه حدود 5/1ســال اســت من فوتبال بازي نكردم. وقتي يك فوتباليســ­ت فوتبال بازي نكند شــرايط بدنياش دچار افت ميشــود. متاســفانه بدنم كامال روي فرم نيست و نياز به زمان دارم تا بتوانم دوباره به روزهاي اوج خودم برگردم.

شــماره 8 قرمزها ادامــه داد:«ما در اين چند وقت به صورت فشرده و پرفشار بازيهاي زيادي را در تهران، شــهرهاي ديگــر و حتي كشــورهاي خارجي انجام داديم. اين مســاله واقعا فشــار زيادي به بدن مــا وارد كرده و ايــن موضوع باعث شــده تا از نظر بدني در شــرايط نرمال و ايدهآل قرار نداشته باشيم. خودم ميدانم به دليل اينكه مدتهاســت بازي نكردهام از شــرايط آرمانــي به دور هســتم. همه كساني كه فوتبال بازي كردهاند و فوتبال را ميشناســند، ميدانند يك بازيكن بايد بازي كند تا در شــرايط نرمال قرار داشته باشــد. اگر بازيكني بازي نكند از شرايط آرماني دور خواهد شــد. مــن هم از اين قاعده مســتثني نيســتم و نياز به زمان دارم تا دوباره به شــرايط خوب گذشــته برگردم.»

نوراللهي كه احتماال مقابل السد هم در تركيب اصلــي خواهد بود، گفت:«من همه تالشم را خواهم كرد تا همان بازيكن هميشگي باشــم كه هواداران پرسپوليس انتظــار دارند امــا براي رســيدن به اين شرايط نياز به زمان دارم. حتي بزرگترين فوتباليســ­تها هم وقتي بــازي نكنند از شــرايط آرماني دور ميشــوند. در چند بازي هم آقــاي برانكو به من اعتماد كرد و مرا به بازي فرســتاد كــه من هم همه تالشــم را كردم تا به پرســپوليس كمك كنــم. االن هم ايــن را ميگويم كه همه بدانند شرايط سختي را پشت سر گذاشتم و مطمئنا در آينده با رســيدن به دوران اوج مثل هميشه براي شادي دل هواداران پرســپوليس بازي خواهم كــرد. ميدانم هــواداران از من انتظــار دارند، به همين دليل تالش ميكنم با رسيدن به روزهاي اوج به پرسپوليس كمك كنم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran