Iran Varzeshi

رقابت انصاري و قرباني براي ماندن

-

استقالل بايد يك نفر از بين جابر انصاري و علــي قرباني را براي فصــل آينده حفظ كند. بويان نايديف هم با توجه به اينكه با اســتقالل قرارداد دارد ميتواند يكي از گزينهها باشــد اما مشــكل اين هافبك مقدونيهاي اين است كه به لحاظ فنــي و آمادگي مورد تاييــد كادر فني و مديريت باشــگاه نيســت. از اين مهمتر قرارداد او به دالر اســت و در اين شرايط حفظ بازيكني بــا كيفيت بويان درحالي كــه هر دالر حدود 8 هزار تومان براي باشــگاه آب ميخورد عقالني و منطقي نيست.

البتــه ايــن روزها در باشــگاه اســتقالل اتفاقات عجيب و غريب زيــادي ميافتد و يكي از آن اتفاقات شــركت كردن جابر انصاري ســر تمرين استقالل است. جابر در فهرست خروجي اســتقالل قرار گرفت اما به دليل اينكه يك سال ديگر قرارداد دارد، اين روزها در تمرين استقالل شركت ميكند تا باشــگاه حق و حقوق او را به طور كامل پرداخت كند. اين در حالي اســت كه شــفر اصال اعتقادي به جابر ندارد و از باشــگاه استقالل خواســته كه علي قرباني را حفظ كند. در اين ميان معلوم نيســت كه كدام يك از اين بازيكنان، استقالل را ترك كند.

اين روزها حال و هواي استقالل اصال خوب نيست و شــفر در صحبتهاي خود به مسووالن اســتقالل هشــدار داده اســت كــه در صورت بيتوجهي نبايد توقع قهرماني داشته باشند.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran