Iran Varzeshi

مظلومي: استقالل نبايد منتظري را راحت از دست بدهد

-

پرويز مظلومي ســرمربي اســتقالل در خصوص وضعيت فعلي باشگاه اســتقالل ميگويد: «استقالل بايد براي فصل جديد تيم خود را تقويت كند، بازيكنان خوبي به خدمت بگيرد و مطمئنا با برطرف شــدن مصدوميت چند بازيكنشــا­ن فصل خوبي را در پيش خواهند داشت. كادر فني استقالل بايد جدا از بازيكنــان باتجربهاي كه به خدمت ميگيــرد، يك عده جوان را هم كه پشتوانه تيم هســتند جذب كند و با قراردادهاي طوالني مدت از آنها به بهترين وجه اســتفاده كند، زيرا هم ميتوانــد آنها را به تيمهاي ديگر قرض دهد و هم از آنان كه بازيكنان باانگيزهاي هستند استفاده بهينهاي كند.»

مظلومي در خصــوص جدايي اميد ابراهيمــي و ناراحتي هواداران هم ميگويد: «بايد به اميد حق بدهيم، او در ســالهاي آخر فوتبالش اســت و ميتواند با حضورش در قطر تا حدودي مســائل مالي خود را حل كند. البته من اعتقاد دارم اگر مديران باشگاه قبل از جام جهاني با بازيكنانشا­ن قرارداد ميبســتند، در حال حاضر به چنين مشكالتي برنميخوردن­د.»

سرمربي سابق استقالل در ادامه ميگويد: «مجيد حســيني و اميد ابراهيمــي بازيكناني بودند كه در جام جهاني عملكرد خوبي داشتند و تيمهاي غيرايراني خواســتار آنها شدند. البته من شنيدم استقالل هم خوب پول ميدهد ولي بعيد ميدانم بتواند همانند كشورهاي عربي به بازيكنانش پرداختي داشته باشد.»

مظلومي در خصوص منتظري نيز اينطور اظهارنظر ميكند: «اســتقالل نبايد اين بازيكن باتجربه را به راحتي از دســت بدهد. او ميتواند در طول فصل كمك موثري براي استقالل باشد و با رهبري خود در زمين، عصاي دست كادر فني خواهد بود.»

پيشكسوت اســتقالل در خصوص اعتراض هواداران نسبت به وضعيت موجود باشــگاه نيــز اينطور اظهارنظــر ميكند: «هواداران نگران نباشــند. اســتقالل ميتواند در ليگ داخلي موفق باشــد. اســتقالل بزرگ است و به بازيكنان بزرگ نياز دارد و مطمئنا باشگاه هم به دنبال اين است كه بازيكنان بزرگ خــود را حفظ كند. اگر چه مديران اســتقالل جواب تلفن من را هم نميدهنــد اما اميدوارم تالش كنند و يك اســتقالل موفق را در فصل آينده شاهد باشيم.»

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran