Israel Hayom

תוכנית מגירה ושמה טוקיו

באיגוד הכדורסל סימנו את אליפות העולם ב 2020 כיעד ריאלי ● קטש הוא המאמן המיועד להחזיר את הנבחרת למעמד אחרי 33 שנה, דרך תהליך הצערה ● וגם: מה בער לאיגוד להקריב את ראשו של אדלשטיין?

- אלי סהר עולה לשלוש

1 שבועיים אחרי הנוקאאוט שחט פנו ביורובאסקט הביתי, באיגוד הכדורסל לא נכנסו למרה שחורה. אולי אפילו ההפך. בכירי האיגוד חושבים, בי נתיים בחדרי חדרים, שהאפשרות להגיע למונדובאסק­ט בסין בעוד שנתיים היא די ריאלית. אמנם מיקומנו ביורובאסקט האחרון היה 22 ולגביע העולם בסין יע פילו 12 נבחרות מאירופה, אבל באיגוד מאמינים שאפשר יהיה לנצל את היעד רות השחקנים הגדולה ביבשת )שמשחקים באן.בי.אי וביורוליג(.

בתסריט האופטימי שיצרו באיגוד, ננצח את אסטוניה החלשה בבית ואר בעה ימים לאחר מכן בכרתים ננצל את העובדה שהיוונים ישחקו ללא כל הסגל שלהם, שהפסיד ברבע הגמר לרוסיה. בפברואר נארח את בריטניה ונצא לא סטוניה והבעיה הגדולה תהיה בסוף יוני, כאשר נארח את היוונים, שיהיו בסגל מלא, ונצא לאי הבריטי. עוד לא ברור איך ומתי תקבל הנבחרת את עומרי כספי, שאולי יחגוג באותם ימים אלי פות עם גולדן סטייט.

לפי אותו תסריט, הנבחרת תעלה לשלב הבא ותגרור עימה לבית החדש שלושה ניצחונות והפסד אחד )המשחקים עם העולות נחשבים(. שם היא תשחק כנראה מול סרביה, שתיהנה רק משירו תם של הסרבים בבאיירן מינכן, גאורגיה ללא פאצ'וליה שפרש, שנגלייה ושרמ דיני שמשחקים ביורוליג, וגרמניה ללא שרודר ודניאל תייס וכן שחקני באמברג. ניצחונות בית אמורים להחזיר אותנו לג ביע העולם אחרי 33 שנה. מטרת האיגוד כפי שהוכרזה במאי האחרון, טוקיו ,2020 2 הוכנסה בינתיים למגירות. אם לא יתרחש שינוי ברגע האח רון, אמור עודד קטש להתמנות בקרוב למאמן הנבחרת. קטש זוכה לאמונם של ראשי האיגוד גם בעק בות הצלחתו כמאמן נבחרת העתו דה, ועדיין לא ברור אם בשלב הראשון המנהל המקצועי באיגוד, פיני גרשון, "יחנוך" אותו ויעזור לו באופן רצוף בניהול המשחק בשבתו על ספסל הנב חרת. לקטש עשוי לחבור ליאור ליובין, שעימו שיתף פעולה באליפות של גל בוע/גליל ב .2010

כאמור, מדיניות האיגוד היא להס תער על גביע העולם, לכן הרעיונות של גורמים מסוימים על תוכנית הצערה כוללת נפלו על הסף. מצטייני נבחרת העתודה של קטש והנבחרת האולימפית המצליחה של אריאל בית הלחמי - כמו תמיר בלאט, יובל זוסמן, יפתח זיו, נאור שרון, רועי גינת, חואקין שוכמן, נת נאל ארצי ודניאל קופרברג - יוקפצו כנראה כיתה, אבל לא יהיה ויתור כולל 3 על שחקני הנבחרת היוצאת. לפני שהופכים דף, אקט הפרידה מארז אדלשטיין היה די צורם. לה זמין את אדלשטיין בשבוע הבא למסור דו"ח לוועדה המקצועית ושבועיים לפני כן להודיע לו על סיום עבודתו בנבחרת, בבית קפה בגבעתיים, משול למתן גזר דין לנאשם עוד לפני המשפט. מה בער לראשי האיגוד להקריב במהירות כזו את ראשו של אדלשטיין? ומצד שני עברו חודשיים מאז שכארם משעור, איתי שגב וג'ייק כהן לא התייצבו לאימוני הנ בחרת וזימון לוועדת המשמעת אינו נראה באופק.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? קטש ואדלשטיין. השינוי בדרך
צילום: אלן שיבר קטש ואדלשטיין. השינוי בדרך
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel