Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

רביעי - 20.09.2017

גדי

אתם עסוקים במחשבות בנושאים של קשר בכלל וזוגיות בפרט. נסו למצוא איזון בין הצרכים האישיים שלכם ובין הבטחות קודמות. פינוקים ותשומת לב הם מצרך מבוקש בשבוע זה.

דלי

אתם מרגישים אשמה בקשר לבן משפחה מבוגר. יש מי שדואג להחדיר לכם רעיונות כאלה לראש, אף שאין להם שחר. קשה לכם למלא משימה שקיבלתם על עצמכם, בגלל מעורבות רגשית ששורשיה בילדות.

דגים

מפגש ידידותי מצליח במיוחד, והתסכול גובר דווקא מכיוון שאתם נהנים כל כך. הצד השני לא מייחס משמעות לאיכות וייחוד הקשר שלכם, ולא מראה שום סימנים לכיוון רומנטי או אינטימי.

טלה

שתפו אחרים בניסיון שלכם לפתח את הביטחון והמודעות. הצורך שלכם להבין את המשמעות והחשיבות של אירועים חסר פשר, לכאורה, שמתרחשים מסביב יביא אתכם, בסופו של דבר, למקום הרבה יותר טוב.

שור

מידת המעורבות של אדם קרוב לכם במצבים חדשים שמתרחשים כעת תלויה בשיתוף הפעולה שלכם. מומלץ שתשמרו לעצמכם את הזכות לפעול בעקבות מידע שיגיע אליכם ממקור לא צפוי.

תאומים

השתתפות בפעילות קבוצתית עוזרת לאגו הפצוע שלכם להתאושש. אתם מגיעים למסקנות מרחיקות לכת. תחושה של הצלחה מאפשרת לכם להגיע להישגים מרשימים. זה הזמן לארגן אירוע חברתי.

סרטן

יום רגוע למדי. מצב הרוח שלכם נוטה לכיוון של התבודדות ומורה לכם להתרחק מכולם. דרוש לכם זמן למחשבות ולתכנון העתיד. תנו לעצמכם זמן להתחבר לקול הפנימי.

אריה

אתם עוברים תקופה לא קלה, אף על פי שמבחינה אובייקטיבי­ת אין על מה להתלונן. לפעמים בא לכם לברוח ולהתרחק מכולם. אתם מרגישים שנמאס לכם להוכיח לכל העולם כמה אתם חזקים.

בתולה

סיכוי גבוה לבלות היום במקום הסמוך למקור מים. תפגשו אנשים שבניגוד לציפיות יגלו עניין דווקא בכם. מלבד בילוי נעים לכשעצמו שצפוי לכם, יש כאן בהחלט פוטנציאל המצדיק בדיקה.

מאזניים

חשוב שתתחילו לדבר. זה משהו שברור לכם כבר מזמן, אבל אתם מתעלמים שוב ושוב וחוזרים על אותן הטעויות. מישהו שבשמו מופיעה האות י' מנסה לחזר אחריכם, אבל אתם מערימים קשיים.

עקרב

עליכם להיות יותר ממוקדים וקשובים לבן הזוג. עימות עשוי להתפתח על רקע אירוע ישן. הנטייה שלכם לסודיות ולהסתגרות מרחיקה מכם גם את מי שיש לו סבלנות ברזל.

קשת

הציפיות שלכם לא ריאליסטיות וזה מתכון בדוק לאכזבות. נסו למתן. אין גבול לחלומות שלכם והעיקר כידוע הוא הביצוע. אל תסתבכו עם אנשים שנראים כאילו הם עושים לכם טובות.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel