Israel Hayom

הרכב מנצח: "מגיעים לתוצאות מעולות"

פורצי הדרך להישגים: קבוצה המורכבת כולה מעובדים עם מוגבלויות בליגה למקומות עבודה

- יורי ילון

התרגשות גדולה היתה אתמול בקרב הצופים במשחק הבאולינג של קבוצת "המשקם", שנ ערך בירושלים. קבוצת באולינג של החברה הוקמה לאחרונה ומעוררת עניין רב.

מדובר בקבוצת הבאולינג הראשו נה בליגה למקומות עבודה, המורכבת כולה מעובדים עם מוגבלויות. עובדי מפעל "המשקם" בירושלים מגוונים מאוד; בגילים שונים, נשים וגברים, ערבים ויהודים, ברמות תפקוד שו נות במגוון מוגבלויות; חירשים, בעלי נכות פיזית ונכות נפשית. את היוז מה להקמת הקבוצה הובילו ערן זיני, מנכ"ל חברת "המשקם", יורם אורנ שטיין, מנכ"ל הפועל, ואבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות, כחלק ממדיניות הח ברה להטמעת אורח חיים בריא בקרב העובדים.

זיני אמר כי "אנו ממשיכים לפרוץ את הדרך בכל הנוגע ליצירת סבי בת עבודה מכבדת לעובדים עם מו גבלויות. יש להמשיך לפעול להסרת המחסומים ולהגברת הנגישות עבור כל אדם. אני מאמין בעובדים שלנו וביכו לת שלהם להגיע לתוצאות מעולות". חברת "המשקם" היא החברה הלאומית לקידום, לתעסוקה ולהשמה של עוב דים עם מוגבלויות. המשקם מעסיקה כ 3,000 עובדים עם מוגבלויות בה עסקה ישירה והיא פועלת במישורים שונים להסרת החסמים בשוק התע סוקה. החברה מפעילה עשרות מרכזי תעסוקה ביישובים רבים ברחבי הארץ.

 ??  ?? שחקני הקבוצה
שחקני הקבוצה

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel