Israel Hayom

בוקס אנד וואן

במשחק הראשון ללא גלן רייס הפועל חולון הפסידה בפעם השלישית העונה להפועל י ם, 82:75 בארנה ● מי יעצור את בראד גרינברג? מכבי אשדוד השיגה ניצחון שביעי ברצף, 74:85 על מכבי חיפה ● הפועל ת"א פנתה לראשל"צ בבקשה לשחרר את סיגרס

- אלי סהר

לילה ראשון ללא גלן. הפועל ירושלים השלימה אתמול בביתה סוויפ בליגה על המוליכה הפועל חולון .75:82 שבוע אחרי הסערה הגדולה ושיחרורו של גלן רייס ג'וניור בעקבות האגרופים ששלח לפרצופו של גיא פניני, התקשתה הקבוצה במשחק ההת קפה שלה ולמעט טו הוולוואי וטי ג'יי קליין היא נראתה מוגבלת.

ירושלים התאוששה מההפסד הביתי להרצליה למרות משחק לא גדול. היא נהנתה ממספר שחקנים ביכולת טובה: בר טימור, שמפגין יכולת מצויינת מאז פציעתו של יוגב אוחיון, רול נד רוברטס, והשתלבות מפתיעה של ריצ'ארד האוול בעמדת הפאוור פו רוורד. ברבע האחרון הצטרפו אליהם ג'רום דייסון וסטרטוס פרפורוגלו.

השבוע הבא יהיה חשוב מאוד עבור שתי הקבוצות. חולון תארח את אשדוד המפתיעה ומכבי ת"א וירושלים תצא ליד אליהו ולחיפה.

לא חם, לוהט. מכבי אשדוד רשמה אתמול ניצחון שביעי רצוף 74:85 על מכבי חיפה ולמעשה לא הפסידה מאז ה 19 בפברואר. בראד גרינברג, מא מנה המצליח של אשדוד, רשם את מול ניצחון שישי ללא הפסדים על שתי הקבוצות שהפסיקו את עבודתו ב 2013 ו 2014 )ארבעה נצחונות על חיפה ושניים על ירושלים(.

אשדוד )ללא ג'ראלד לי הפצוע( התקשתה בפתיחה אבל רבע שני מצוין שלה סגר למעשה את המשחק כשהיא שוב קולעת נהדר מחוץ לקשת 14) .(28-מ נמרוד לוי, המועמד לישראלי של השנה, שוב הצטיין עם משחק נהדר של 19 נקודות ו- 12 ריבאונדים. חיפה הצליחה לצמצם לקראת הסיום אבל שוב לא הגיעה ל 80 נקודות

גארד מישהו? התבוסה של הפועל ת"א בנס ציונה הובילה את ראשיה לחפש בדחיפות גארד נוסף, שיחפה על יכולתו המאכזבת של טיי מקי. אתמול פנו ראשי הקבוצה למכבי ראשל"צ בבקשה לשחרר את ג'ייסון סיגרס, לו יש חוזה לעונה נוספת.

סיגרס לא נרשם למשחקה של ראשל"צ היום מול עירוני נהריה. בראשל"צ יש קולות המצדדים בש חרורו של השחקן גם כדי לממן את עלותו של קית' לנגפורד וגם לצאת מחוזהו בעונה הבאה, העומד על 120 אלף דולר, אולם נכון לעכשיו המאמן צביקה שרף מתנגד לשחרורו מאחר ולנגפורד אמור להיעדר בחודש הבא כעשרה ימים.

לאומית. רבע גמר הפלייאוף נפתח בניצחונות של הקבוצות שמחזיקות ביתרון הביתיות - המוליכה קריית גת על הפועל כפ"ס ,85:96 קריית אתא על הפועל ר"ג/גבעתיים 85:89 ומכבי רחובות על מכבי רעננה .68:77 הערב: הפועל ב"ש - גליל עליון .(19:30)

בפלייאוף התחתון: מכבי קריית מוצקין - הפועל עפולה ,92:89 אלי צור יבנה - הוד השרון ,67:57 הפועל חיפה - מגדל העמק .76:85

 ?? צילום: עודד קרני ?? הלפרין בתוך היער החולוני
צילום: עודד קרני הלפרין בתוך היער החולוני
 ??  ?? אריאל. אשדוד לוהטת
אריאל. אשדוד לוהטת

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel