Israel Hayom

סיבוב של אליפות

מנצ'סטר סיטי חגגה אליפות מול הטלוויזיה, בזמן שפ.ס.וו עשתה זאת על המגרש עם 0:3 על אייאקס ● יובנטוס 0:3) על סמפדוריה( ניצלה מעידה של נאפולי מול מילאן (0:0) כדי להתקרב לתואר שביעי ברציפות ● בטורקיה נמשך הקרב המרובע על הכתר ● פורטוגל: פורטו ניצחה את משחק העונ

- דור הופמן

חגגו אליפות. צריך להיות רשע במיוחד כדי לעשות את מה שע שתה מנצ'סטר יונייטד. לפני שבוע הקבוצה של מוריניו מנעה בשיניה מסיטי את האפשרות לחגוג אליפות חמישית בתולדותיה, מול הקהל הביתי שלה, בדרבי - רק כדי להפסיד בבית לאחרונה בטבלה, ווסט ברומיץ', קבוצה שלא ניצחה בחוץ מאז אוגוסט, ובכך להכתיר את היריבה העירונית בצורה הכי פחות חגיגית שיש.

במקום שהכדורגל הנפלא שלה יביא לה את התואר המהיר בתולדות הלי גה, הקבוצה של גווארדיולה אספה אותו הודות לכדורגל המצער של יונייטד. ואתמול הוא היה מצער במיוחד. עם שלושה קשרים אחוריים ויכולת פוש רת, השדים האדומים נכנעו לשער של ג'יי רודריגס והותירו פער של 16 נקו דות מהיריבה העירונית, חמישה מחזורים לסיום. מודעים להשלכות, רבים מאוהדי יונייטד כבר היו בדרך הביתה כשנשמעה שריקת הסיום.

עוד אתמול, ארסנל רשמה הפסד חוץ חמישי ברציפות, 2:1 בניוקאסל, ואם לא תזכה בליגה האירופית, סביר שבעונה הבאה לא תהיה באירופה.

פ.ס.וו איינדהובן חזרה לשלוט בכ דורגל ההולנדי, כשהבטיחה אליפות 24 בתולדותיה ושלישית בארבע הש נים האחרונות. על כולן חתום המאמן פיליפ קוקו, שבנה בקיץ קבוצה חזקה שידעה לנצח גם כשלא שיחקה כדור גל מבריק. משחק ההכתרה מול אייאקס אמש היה דוגמה נהדרת. על הדשא הת נהל קרב שקול, אך לוח התוצאות הראה בסיום .0:3 את השערים כבשו גסטון פריירו, לוק דה יונג וסטיבן ברחווין, שנתנו את האות לחגיגות.

נוגעת באליפות. רוח נדיבות בין יריבות גדולות היתה גם באיטליה. בהופעתו ה 100 בליגה, ג'יאנלואיג'י דינארומה סיפק בדקה ה 92 הדיפה ענ קית מול לורנצו אינסינייה, שהשאירה את המפגש בין מילאן לנאפולי על 0:0 ואיפשרה ליובנטוס להגדיל את הפער בצמרת, בדרך לאליפות שביעית ברצי פות. הגברת הזקנה קפצה על ההזדמנות. אחרי שניערה את טראומת ריאל מדריד, גברה האלופה 0:3 על סמפדוריה, משע רים של מריו מנדז'וקיץ', בנדיקט הובדס וסמי ח'דירה. שישה מחזורים לסיום וש בוע לפני משחק העונה, הפער של יובה עומד על שש נקודות.

הכל פתוח. אין פתוח יותר מאשר הליגה הטורקית אחרי משחק העונה שנערך אמש. שער של המגן הברזילאי הוותיק מריאנו ושער עצמי של אדבאיור בדקה ה ,90 העניקו לגלאטסראיי 0:2 על איסטנבול בשקשהיר.

כעת, חמישה מחזורים לסיום, יש פער של 3 נקודות בלבד בין הראשונה, גלא טסראיי, לרביעית, פנרבחצ'ה.

בפורטוגל, פורטו ניצחה במשחק העו נה בליסבון את בנפיקה ,0:1 משער של הקטור הררה בדקה ה 90 ועלתה למקום הראשון. היה זה הפסד הבית הראשון של בנפיקה אחרי שנתיים, ופורטו, עם יתרון של שתי נקודות בצמרת, מתקרבת לא ליפות ראשונה אחרי חמש שנים.

אוסטריה. צמד למונאס דאבור ב 2:6 של זלצבורג על אדמירה. החלוץ היש ראלי הגיע ל 19 שערי ליגה העונה.

 ?? צילום: אי.אף.פי ?? גווארדיולה. הכתרה לא חגיגית
צילום: אי.אף.פי גווארדיולה. הכתרה לא חגיגית
 ?? צילום: אי.אף.פי ?? בופון. טראומת ריאל מאחוריו
צילום: אי.אף.פי בופון. טראומת ריאל מאחוריו

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel