Israel Hayom

מדרגות לגן עדן

הפועל חיפה היתה רחוקה שניות מלהנחיל להפועל ב"ש הפסד ביתי ראשון אחרי 50 משחקים, אך איבדה יתרון של שני שערים לשער עצמי אומלל של בן בסט בדקה ה 94 בדרך ל 2:2 דרמטי בני סכנין ומכבי פ"ת נפרדו ב 2:2 רב אירועים

- ליאב נחמני

בן בסט עם הבאזר. הפסד הליגה הראשון של הפועל ב"ש באצטדיון טרנר היה אמש באוויר יותר מתמיד. היציעים הללו, שלא ראו את קבוצתם מפסידה בבית במשך 50 משחקי ליגה, רעדו בפחד שהנה זה מגיע.

אף אחד לא חשב שרצף בן כמעט שלוש שנים יימשך לנצח, גם לא האוהדים ביציע הדרומי שהניפו את השלט "עמה יעמיק" עם עליית השח קנים לכר הדשא. בבירת הנגב שמעו את המילה "אליפות" כל כך הרבה פעמים מאז הניצחון הגדול על מכבי ת"א בשבוע שעבר, עד שהקהל האדום מיהר להזכיר להם שכלום לא גמור.

מול האלופה עמדה החבורה של ניר קלינגר, זו שב"ש עדיין לא הצליחה לנצח העונה. אמש שוב חיפה הראתה מדוע היה לב"ש כל כך קשה מולה. קבוצה קשה, עיקשת, כזו שגם כשמנ סים להפיל אותה היא מושכת בחולצה, נתפסת בשיניים ולא מרפה. וכאשר היא כבר על הרגליים הם גם יודעים לעקוץ בצד השני.

בכל פעם שב"ש הניעה כדור סביב ההגנה בשחור חיפה חיכתה בסבלנות, חטפה ויצאה קדימה. מבחינת ההגנה של ברק בכר זה היה מביך, והאורחים מק ריית חיים עשו מה שאף קבוצה בליגה לא הצליחה לעשות עד אתמול - לה עמיד את המבצר הדרומי בפיגור של שני שערים אחרי שאלון תורג'מן ועדן בן בסט היממו את טרנר.

בשלב הזה ב"ש זנחה את הטקטיקה, הפסיכולוגי­ה ואת כל מה שמאפיין אותה. אם כבר עמה יעמיק, אז עד הסוף. ג'ון אוגו הפיח תקוות עם שער בנגיחה 11 דקות לסיום. כאן האצטדיון לבש חול צה של ב"ש ועלה לשחק. האלופה הלא מדויקת הרגישה את האצטדיון רועד ובסופו של דבר מי שעשה עבורה את העבודה הוא בן בסט, שכבש שער עצמי אומלל לשערו שלו בשנייה האחרונה של תוספת הזמן.

כמעט בכל 50 המשחקים הקודמים ב"ש היתה טובה והגיעו לה נקודות, לאו דווקא בגלל האצטדיון, אבל הנקודה מא תמול שייכת כולה למקום הזה, שהצליח לשבור גם את הרוח הבלתי מתפשרת של הפועל חיפה ומאמנה, ששוב חזרו צפונה עם מחמאות, אבל איבדו שתי נקודות.

סוער בים. בני סכנין ומכבי פ"ת, שתי קבוצות שכבר איבדו עניין בליגה, סי פקו אתמול בדוחא משחק רב אירועים,

 ?? צילום: אלן שיבר ?? החיפאים תופסים את הראש אחרי השער העצמי של בן בסט
צילום: אלן שיבר החיפאים תופסים את הראש אחרי השער העצמי של בן בסט

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel