Israel Hayom

זוועה בשרון: אב ובנו חוסלו ביריות

המשטרה עצרה קרוב משפחה בן 70

- ירון דורון

האלימות במגזר הערבי: אב ובנו נורו למוות אתמול בש עות הצהריים ביישוב זמר בשרון. האב סעיד עסאף (62) ובנו ראמי (27) נורו מטווח קצר ונפצעו באורח אנוש. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו של האב במקום. מותו של הבן נקבע מאוחר יותר.

שוטרים שהוזעקו לזירת האירוע עצרו קרוב משפחה שלהם בחשד שהוא זה שביצע את הרצח הכפול.

אירוע הירי התקבל במד"א מרחב שרון מעט אחרי השעה 12 בצהריים. פר מדיק מתנדב במד"א, פריד אבו זקיקה, סיפר: "הייתי בעבודתי ביישוב כשקי בלתי קריאה באפליקציית הכוננים של מד"א על אירוע ירי. גבר כבן 30 שכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פציעות בגופו. התחלתי מייד בטיפול רפואי מציל חיים, שכלל עצירת דימומים ופעולות החייאה מתקדמות. אזרחים שהיו במקום דיווחו לי על פצוע נוסף כבן 60 בחצר בית

סמוך. תוך כדי הטיפול הרפואי עדכנתי את מוקד 101 של מד"א על מנת שיכ וון את האמבולנס לפצוע השני, שהיה גם כן מחוסר הכרה. הגבר כבן 30 פונה בהמשך בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה, ולצערי מותו של הפצוע השני נקבע בשטח לאחר פעולות החייאה מאומצות".

ממשטרת מרחב שרון נמסר: "בעקבות קבלת דיווח על שני פצועי ירי בזמר, כוחות משטרה הגיעו למקום ואיתרו אב ובנו כשהם ירויים. גורמי רפואה קבעו את מותם של השניים. קרוב משפחה החשוד בירי, בן 70 מזמר, נעצר והוא הובא לחקירה בתחנת המשטרה. נסיבות האירוע נבדקות".

 ??  ?? רצח של אב ובן ביישוב זמר
רצח של אב ובן ביישוב זמר
 ??  ??
 ??  ?? סעיד עסאף
סעיד עסאף
 ??  ?? ראמי עסאף
ראמי עסאף

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel