Mat­ter of Fact

Lesotho Times - - Weekender -

THE Le­sotho Times edi­tion of 11 Fe­bru­ary 2016 pub­lished a story head­lined “Work­ers take 357 FM to ar­bi­tra­tion” which claimed that the ra­dio sta­tion’s owner, Mot­latsi Ma­jara, had said the sta­tion was un­able to pay its staff and its chances of clos­ing shop were high be­cause it was strug­gling to re­main afloat.

How­ever, we have since dis­cov­ered that Mr Ma­jara made no such re­marks.

The Le­sotho Times un­re­servedly apol­o­gises to Mr Ma­jara for the mis­rep­re­sen­ta­tion in the said ar­ti­cle and what­ever in­con­ve­nience this might have caused. — Editor

Newspapers in English

Newspapers from Lesotho

© PressReader. All rights reserved.