SIMBOLIK KESEMPURNAAN

INDUSTRI JAM TANGAN BAGAIKAN TERUJA UNTUK MENYAKSIKAN MODEL BARU PATEK PHILIPPE YANG DIPERTONTONKAN DI BASELWORLD DENGAN WARISAN YANG MENJANGKAU 178 TAHUN, TIADA YANG BISA MENYANGKAL KEMAMPUAN JENAMA GEVENA INI DALAM MEMENANGI HATI PEMINATNYA.

GLAM (Malaysia) - - Detik Horologi Basel -

S ecara umumnya dianggap sebagai jenama jam tangan yang paling berprestij, dengan warisan 178 tahun mencipta jam tangan terbaik di dunia. Dan apa yang dilakukan oleh jam tangan Geneva ini adalah penting untuk pasaran jam tangan mewah ini secara keseluruhan. Tambahan pula, tahun ini adalah yang penting untuk Patek, disebabkan oleh dua ulang tahun penting dan beberapa inovasi teknikal yang diumumkan. Tetapi paling penting, koleksi hebat jam tangan Patek yang dibentangkan adalah satu lagi jam tangan ultra mewah yang sungguh mengujakan. So with that, let’s have a look.

PATEK PHILIPPE AQUANAUT ROSE GOLD (5062 / 450R-001)

Jam yang dikelaskan sebagai Aquanaut Luce Haute Joaillerie ini dikuasakan oleh kaliber 324. Bezel dan lugs bertatahkan 48 butir berlian potongan baguette. Dail turut lengkap dengan set dengan 160 berlian potongan sempurna dan 76 berlian baguette serta penanda jam 12 berlian potongan baguette. Tangan ditetapkan dengan enam berlian baguette dan satu berlian cemerlang. Plat dial emas 18K. Tali komposit “Tropika”, pearly beige, Aquanaut lipatan atas yang ditetapkan dengan 10 berlian baguette. Crown case diperbuat daripada kristal nilam. Air tahan sehingga 30 meter. Diameter case 38.8 mm.

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia

© PressReader. All rights reserved.