Flo­ra au­tóc­to­na.

La Voz de Galicia (Barbanza) - - Galicia -

ción. «Pri­ma­mos os pun­tos de es­pe­cial ris­co po­la re­in­ci­den­cia de in­cen­dios, a pro­xi­mi­da­de de vi­ven­das ou a orien­ta­ción do ven­to. To­do o que que­da a so­ta­ven­to do nor­des­te ten máis ín­di­ce de pe­ri­go­si­da­de», ex­pli­ca Gul­drís. Las imá­ge­nes del in­cen­dio en Pe­dró­gão Grande han que­da­do gra­ba­das en la re­ti­na. Tam­bién las ins­tan­tá­neas vi­ra­les del gru­po de ca­sas sal­va­das gra­cias a los sau­ces, oli­vos o ro­bles que las ro­dea­ban.

En Pi­ñei­ro co­no­cen bien la vi­ru­len­cia de las lla­mas. Los in­cen­dios se ce­ba­ron con es­ta pa­rro­quia el pa­sa­do ve­rano. «Es­tas ár­bo­res son un­ha ba­rrei­ra con­tra o lu­me, uns au­tén­ti­cos bom­bei­ros na­tu­rais», in­sis­te el con­ce­jal. «Nun sou­to que es­tá cheo de cas­ti­ñei­ros a tem­pe­ra­tu­ra des­cen­de, pe­ro, o lu­me non en­ten­de de fron­tei­ras», opina Gar­cía Gul­drís. Ser una is­la en me­dio de una co­mu­ni­dad ren­di­da al eu­ca­lip­to no es la so­lu­ción: «gus­ta­ría­nos que máis con­ce­llos le­va­sen a ca­bo ac­tua­cións así».

No es­tá a mu­chos ki­ló­me­tros de Ames otra de las ini­cia­ti­vas pio­ne­ras en Ga­li­cia. En la fin­ca del Pa­zo do Fa­ra­me­llo, en Rois, se han arran­ca­do tres hec­tá­reas de eu­ca­lip­tos y aca­cias ne­gras. En su lu­gar, cre­cen más de 4.000 fru­ta­les, ma­dro­ños y aci­bros (enebros)

Newspapers in Spanish

Newspapers from Spain

© PressReader. All rights reserved.