Ma­ría An­tón cul­pa al de­sin­te­rés del eje­cu­ti­vo com­pos­te­lano de la mar­cha de La­lín de Área San­tia­go

La Voz de Galicia (Deza) - Deza local - - DEZA-TABEIRÓS -

El gru­po po­pu­lar de San­tia­go cri­ti­có la fal­ta de im­pul­so por par­te de Com­pos­te­la Aber­ta a la Aso­cia­ción Área San­tia­go. La con­ce­ja­la Ma­ría An­tón re­cor­dó el anun­cio por par­te del go­bierno de La­lín de aban­do­nar la agru­pa­ción –que se une a las de­ci­sio­nes en el mis­mo sen­ti­do de Teo, Brión y Ames–, por cue­sio­nes co­mo que San­tia­go no re­mi­tie­se cuen­ta jus­ti­fi­ca­ti­va del 2016 o la es­ca­sa ren­ta­bi­li­dad de los 4.000 eu­ros que apor­ta.

«Se o aban­dono de La­lín se pro­du­ce fi­nal­men­te, te­re­mos que va­lo­rar a par­te de cul­pa que ten o Con­ce­llo de San­tia­go, xa que é quen xes­tio­na es­ta aso­cia­ción a tra­vés de In­col­sa. Te­re­mos que ver se hai un dei­xa­men­to de fun­cións ou non es­tá cum­prin­do co pro­to­co­lo de co­la­bo­ra­ción para rea­li­zar un tra­ba­llo con­xun­to no ei­do tu­rís­ti­co», se­ña­la An­tón. Re­cal­ca que una apues­ta por el área com­pos­te­la­na se de­mues­tra con he­chos y eso no ocu­rre.

Ma­ría An­tón cri­ti­ca que Com­pos­te­la Aber­ta, de acuer­do a lo ar­gu­men­ta­do por La­lín, es­té «vul­ne­ran­do a trans­pa­ren­cia da que fai ga­la e da que xa sa­be­mos que non exis­te». La ac­ti­vi­dad de In­col­sa «es­tá no es­cu­ran­tis­mo to­tal», con­clu­ye.

Newspapers in Spanish

Newspapers from Spain

© PressReader. All rights reserved.