«A idea é que a Depu­tación se in­vo­lu­cre, que se fa­ga un con­sor­cio e en­tren máis con­ce­llos»

La Voz de Galicia (Ourense) - - Ourense - M. CO­BAS

En el con­ser­va­to­rio de Xin­zo es­tu­dian un to­tal de 122 alum­nos, a los que les im­par­ten cla­ses de flau­ta tra­ve­se­ra, piano, sa­xo­fón, cla­ri­ne­te, gui­ta­rra, vien­to me­tal, vio­lín, vio­lon­che­lo y vio­la, ade­más de ini­cia­ción a la mú­si­ca, un to­tal de 8 pro­fe­so­res. El con­ser­va­to­rio fue no­ti­cia a prin­ci­pios de cur­so por­que has­ta 12 per­so­nas que­da­ron fue­ra por fal­ta de pla­zas, que fi­nal­men­te es­tán es­tu­dian­do en la es­cue­la de mú­si­ca que creó la Dipu­tación. El edil de Cul­tu­ra, Luis Miguel Gil, de­fien­de que ya es ho­ra de sen­tar­se a ha­blar y mi­rar qué va a pa­sar el pró­xi­mo cur­so. «Es­tou pen­den­te dun­ha reunión na Depu­tación pa­ra tra­tar o te­ma», avan­za, pa­ra ex­pli­car des- Luis Miguel Gil lle­va ca­si cin­co años al fren­te de la Con­ce­lle­ría de Cul­tu­ra li­mia­na

pués que aunque asu­men alum­nos de bue­na par­te de la pro­vin­cia, nin­gu­na otra ad­mi­nis­tra­ción apor­ta di­ne­ro pa­ra su­fra­gar el cos­te del pro­fe­so­ra­do.

«A idea é que a Depu­tación se in­vo­lu­cre, e que se fa­ga un con­sor­cio con todos os con­ser­va­to­rios, e en­tren máis con­ce­llos; por­que oxa­lá se poi­da abrir o con­ser­va­to­rio a máis alum­nos, pe­ro non po­de ser así, que cos im­pos­tos dos ve­ci­ños se pa­gue pa­ra todos», de­fien­de Gil. Tam­bién cree que se­ría bueno in­vo- lu­crar a los de­más ayun­ta­mien­tos afec­ta­dos. «Por que non po­de ser que o Concello de Alla­riz pa­gue un pro­fe­sor des­ti­na­do en Xin­zo se os alum­nos ve­ñen aquí es­tu­dar? Ou por­que non o vai su­fra­gar un pro­fe­sor a Depu­tación pa­ra dar un ser­vi­zo a va­rios con­ce­llos?», de­fien­de. Ac­tual­men­te hay 17 es­tu­dian­tes que van des­de Alla­riz, y 13 que lle­gan des­de Ve­rín, y así des­de va­rios pun­tos más de la pro­vin­cia. «Eu te­ño a ins­ta­la­ción e oi­to pro­fe­so­res, a par­tir de aí, que se mo­llen o res­to; nós oxa­lá pui­dé­se­mos ter máis alum­nos, pe­ro non po­de­mos». Ca­da año, en los pre­su­pues­tos se re­ser­va una par­ti­da de ca­si 200.000 eu­ros pa­ra afron­tar los gas­tos. «É un lu­xo, pe­ro non pen­sa­mos en pres­cin­dir del», di­ce.

Newspapers in Spanish

Newspapers from Spain

© PressReader. All rights reserved.