Una cla­ra apues­ta por las fies­tas de in­te­rés na­cio­nal

La Voz de Galicia (Pontevedra) - - Pontevedra -

No so­lo se tra­ta de atraer tu­ris­tas pa­ra que co­noz­can los pai­sa­jes y la gas­tro­no­mía de las Rías Bai­xas. Tam­bién se tra­ta de una cues­tión de cul­tu­ra, de di­ver­sión y de so­li­da­ri­dad. Son es­tas tres de las ca­rac­te­rís­ti­cas que de­fi­nen, en opi­nión de Carmela Sil­va, la Fes­ta da Au­ga de Vi­la­gar­cía de Arousa. Con su al­cal­de, Al­ber­to Va­re­la, fir­mó ayer la pre­si­den­ta pro­vin­cial un con­ve­nio pa­ra pro­mo­cio­nar los fes­te­jos en ho­nor de san Ro­que, que es­tán a pun­to de co­men­zar y que se pro­lon­ga­rán du­ran­te diez días —«Son moi­tos días de fes­ta e de ale­gría», bro­meó Sil­va con el re­gi­dor vi­la­gar­ciano.

Es­te acuer­do se en­mar­ca den­tro en la lí­nea adop­ta­da por la ins­ti­tu­ción pro­vin­cial de «apos­tar po­las fes­tas das Rías Bai­xas que, nes­te ca­so, te­ñen a im­por­tan­cia de ter aca­da­do o tí­tu­lo de fes­ta de in­tere­se tu­rís­ti­co na­cio­nal». «É un­ha de­sas fes­tas que atrae moi­tí­si­ma xen­te, en­tre 30.000 e 40.000 per­soas, e vai au­men­tan­do. Ten­se con­ver­ti­do nun­ha re­fe­ren­cia. E ta­mén a ni­vel na­cio­nal e internacional, e ca­da vez ven máis xen­te de to­das par­tes de Es­pa­ña e de Eu­ro­pa», aña­dió. «Esta fes­ta ade­mais de ser lú­di­ca, on­de a xen­te par­ti­ci­pa e é fe­liz du­ran­te dez días, es­tá o Fes­ti­clown ta­mén, que é un deses ele­men­tos cul­tu­rais que fa­lan da no­sa ttra­di­ción e da ve­lla Eu­ro­pa. E ten moi­to con­ti­do so­li­da­rio e so­cial», con­clu­yó.

«Mo­der­ni­da­de»

Va­re­la, por su par­te, aplau­dió la «mo­der­ni­da­de e apos­ta por ese turismo cul­tu­ral e mu­si­cal» que prac­ti­ca el nuevo go­bierno pro­vin­cial pre­si­di­do por la so­cia­lis­ta Sil­va, y agra­de­ció el apo­yo que es­tá pres­tan­do a las ci­tas vi­la­gar­cia­nas.

Newspapers in Spanish

Newspapers from Spain

© PressReader. All rights reserved.