COR­REC­TIONS

The Washington Post Sunday - - POLITICS & THE NATION -

An ar­ti­cle about road movies in to­day’s Travel sec­tion, which was printed in ad­vance, misiden­ti­fies a cul­tural historian at the Univer­sity of South­ern Cal­i­for­nia. He is Leo Braudy, not Leo Brundy.

A March 3 Metro ar­ti­cle about a se­ries of shoot­ings on Wheeler Road SE mis­spelled the first name of D.C. Coun­cil mem­ber Trayon White Sr. (D-Ward 8).

A Best Bets item in the March 3 Week­end sec­tion in­cor­rectly said that the Theaster Gates ex­hibit at the Na­tional Gallery of Art in­cludes a li­brary from a Chicago church. Only the mar­ble floor in the li­brary in­stal­la­tion is from the church.

A con­cert pre­view in the March 3 Week­end sec­tion misiden­ti­fied the go-go group Sut­tle as “Sut­tle Thoughts.” The band ab­bre­vi­ated its name last year.

A March 2 Style ar­ti­cle about Gen­er­a­tion Xers in mid­dle age mis­stated when the film “Rose­mary’s Baby” was re­leased. It was re­leased in 1968, not the late 1970s.

A Feb. 26 Travel ar­ti­cle about a visit to Por­tuguese is­lands in the North At­lantic in­cor­rectly said Madeira is part of the Azores.

Newspapers in English

Newspapers from USA

© PressReader. All rights reserved.