COR­REC­TIONS

The Washington Post - - NEWS -

A World­Views ar­ti­cle in the Nov. 14 A-sec­tion, about an in­de­pen­dence an­niver­sary march in Poland that was heav­ily at­tended by ex­trem­ist far-right groups, re­ferred to a ban­ner with the word­ing “Pray for an Is­lamic Holo­caust,” cit­ing a CNN re­port. CNN later re­tracted its re­port­ing on the ban­ner’s word­ing.

A Nov. 13 Cap­i­tal Busi­ness list­ing of job ap­point­ments in­cor­rectly de­scribed Mark Nagy’s new po­si­tion at the Na­tional Phar­ma­ceu­ti­cal Coun­cil. He is board chair­man, not vice pres­i­dent for global pa­tient out­comes and real-world ev­i­dence.

A photo cap­tion with a Nov. 13 Sports ar­ti­cle about the Wash­ing­ton Red­skins’ loss to the Min­nesota Vik­ings in­cor­rectly iden­ti­fied the Wash­ing­ton player shown leap­ing for a first down in the first half. That player was tight end Ver­non Davis, not run­ning back Chris Thomp­son.

The mar­kets sum­mary at the top of the Nov. 1 Econ­omy & Busi­ness page in­cor­rectly said that the Dow Jones in­dus­trial av­er­age fell 28.50 points on Oct. 31. It gained 28.50 that day.

Newspapers in English

Newspapers from USA

© PressReader. All rights reserved.