RAH-RAH RE­PORTERS

The Washington Times Weekly - - Politics -

“More than two weeks af­ter Cli­mate­Gate broke, ABC’s ‘World News’ fi­nally got around to men­tion­ing it on [Dec. 6], but not to ex­plore how the e-mails dis­cred­ited lead­ing sci­en­tists who in­sist mankind is caus­ing global warm­ing as, in­stead, ABC de­clared ‘the sci­ence is solid’ and NBC as­sured view­ers ‘the ev­i­dence is over­whelm­ing that man is be­hind cli­mate change.’” the Me­dia Re­search Cen­ter’s Brent Baker writes at www.mrc.org.

“ABC re­porter Clay­ton San­dell merely in­cluded, in a larger story about the Copen­hagen con­fer­ence, how ‘global warm­ing naysay­ers are claim­ing that e-mails stolen from’ East Anglia Uni­ver­sity ‘show cli­mate sci­en­tists dis­cussing how to fudge re­sults to pro­mote the idea that hu­mans are al­ter­ing the planet.’

“Af­ter fail­ing to in­form view-

Newspapers in English

Newspapers from USA

© PressReader. All rights reserved.