Cor­rec­tion

Hindustan Times (Gurugram) - - Gurugram Lifeinthecity -

The head­line of a story pub­lished on Fri­day, No­vem­ber 9, er­ro­neously men­tioned IndiGo. It should have read ‘SpiceJet, Jet Air­ways asked to tweak flight man­ual.’ The er­ror is re­gret­ted.

Newspapers in English

Newspapers from India

© PressReader. All rights reserved.