Amordad Weekly Newspaper

نــگـاه مـــردم

‌‌امرداد‌چش ‌مب ‌هراه‌ديدگا‌هها،‌انتقادها‌و‌پیشنهادهاي‌شما‌خوانندگان‌گرام ‌ي‌است.‌

- صندوق‌پستي‌امرداد:‌‌‌‌‌‌تهران‌441/55851‌‌ ‌0919804059­3‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌:دادرما‌مارگلت‌هرامش ‌1000008832­5331‌‌:دادرما‌ریگمایپ‌هرامش شماره‌وات 0919804059­3‌‌‌‌‌‌‌:دادرما‌پاس‌ اهورا صالح

به دوستان عالقهمند به ایران زمین، روزنامه شما را هدیه ميدهم. اما براي فروش بیشتر چند پیشنهاد دارم: 1-بــار مقــاالت تاریخــي، تحلیلــي، شاهنامهشنا­سي، اســتورهاي ...و را بیش از مقاالت دیني کنید، تا یك رســانه چند بعدي شــوید براي مشــتاقان متفاوت . 2-هنوز افراد زیادي روزنامه شــما را نميشناسند، به انجمنهاي ادبي ...و روزنامه را ارسال فرمایید. 3-شوربختانه تعدادي از روزنامه فروشيها، روزنامه شما را یا دور از دسترس ميگذارند و یا زیر روزنامههاي دیگــر قرار ميدهند! پخشکنندهی روزنامه بایــد با آنها ارتباط بهتري برقرارکند.

ما مردم خوزستان حضور یك قوم کوچك را در نمایشگاه گردشگری اخیر که در تهران از 3 تــا 6 بهمن برگزار شــد نهتنها نماد خوزســتان نمیدانیم بلکه نماد قومگرایی و جعــل و تحریــف تاریخ خوزســتان و حذفگرایی قومهای اصیل چندین هزارساله خوزستان است.

بــا درودي گــرم از بن نهــاد و دندان به گاهنامه خبري-فرهنگــي امرداد، چه خوب ميشــود، اگــر آفرینشــگر­ان فرتورهاي نگارگري (نقاشي) شدهي فردوسي فرهمند و اشوزرتشت پاك نهاد را شناسایي کنید به دوستداران این دو نگین ورجاوند و سترگ این سرزمین سپند اهورایي... سپاسمندم از فرهیختگان و فرزانگان فرخ نهاد ، هفته نامه خبري-فرهنگي امرداد کیارش کیامنش امرداد: با ســپاس از مهر شــما، دوست و خوانندهی ارجمند، نگاره اشوزرتشــت کار ارزشمندی است از اســتاد علیرضا آسانلو که زندگانیاش دراز باد و تندیس فردوسی بزرگ در میدان فردوسی تهران هنر دست استاد چیرهدست، ابوالحسن صدیقی است که بر روانش درود باد.

ما مردم خوزستان سخنان شهریار عظیمی برنامه ایران که از شبکه سالمت پخش شد با جعل و تحریف جوانکی، با نادانی ناآگاهی و دروغپردازی قوم عرب را در خوزســتان اکثریت جلوه میدهد ما مردم خوزستان به شدت گالیهمندیم. امرداد: دوســت گرامی ایــن جمعیت چه بیشــینهی مردمان خوزســتان را تشکیل دهند و چه کمینــهی آن را ربطی به قوم یا نژاد عرب ندارند و تنها گروهی از ایرانیانی هســتند که زبانشــان عربی شده است. همانگونه که مصریان نیز مردمانی غیرعرب اما عربزبان هستند.

در لرستان در غار کرماکره گنج های دوران ایالم نو توســط یك لر باغیرت باشــرف شکارچی کشف شد که شبکه مستند پخش کرد که شگف زده شدیم چرامسووالن این هویتهای باستانی را به موزه لرستان انتقال نمیدهند تا دوباره سر از اروپا درنیاورد.

با درود بر شما نیكاندیشان، به نظر من تا زماني که ما به خودســازي نپردازیم اول ما باید از خود آغــاز کنیم، اندکي باید در خود نگریم، که ایــراد و کم و کاســتي خود را برطرف کنیم که بتوانیم کشــور را به سوي فرهنگ بیشــتر بریم، تالش کنیم هیچ کار غیرفرهنگــ­ي انجام ندهیــم و بیاموزیم به فرزندان و بچههاي کم ســن و سال کشور. بــا باال رفتن فرهنگ در کشــور تمام کم و کاســتي میهنمان درست ميشود. به امید روزي روشن براي ایران.

 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran