Amordad Weekly Newspaper

نــگـاه مـــردم

امرداد چشمبهراه ديدگاهها، انتقادها و پيشنهادهاي شما خوانندگان گرامي است.

- صندوق پستي امرداد: تهران 15855/144 شمارهتلگرا­مامرداد: 0919804059­3 شماره پيامگير امرداد: 1000008832­5331 شمارهواتسا­پامرداد: 0919804059­3

شوربختانه در ورودی شهر اهواز یك زمانی میدانی به نام ســه راه خرمشــهر داشت که باید نمــادی از آزادگی در آن باشــد. بــه تازگی با نمادی که نــه در ایران نه در اســام جایگاهی ندارد روبهرو شدیم، آن هم یك دله فنجان عربی گذاشتند! این نماد قومگرایی باید حذف شود.

گشت گرداگرد مهر تابناك، ایران زمین روز نو آمد، شد شادي برون، زندر کمین اي تو یزدان، اي تو گردانندهي مهر و سپهر بهترینش کن برایم این زمان و این زمین سالي لبریز از تندرســتي و نیكروزي براي شما و خانواده گراميتان آرزومندم. ما ایرانیان هنگام رســیدن بــه نقطه آغاز نوروز به ژرفاي بنمایهی خود برميگردیم، نوروز خجسته.

بــا درود فراوان بر شــما نیكاندیشــ­ان، ميخواستم بدانم چرا از شهر باستاني شیز که در آذربایجان هست چیزي نمينویسید؟ مگر آن شــهر در زمان ساســانیان یكي از شهرهاي مهم نبود؟ امرداد: درود بر شما دوست ارجمند چندین بــار در این باره نوشــتهایم. بــا این همه درخواست شما را بر دیده میگذاریم.

درود پیشكش دوســتان و هموندان گرامی امرداد و درود ویژه پیشــكش کارمندان دو هفتهنامه امرداد. اســتاد از شما خواستارم اگر شدنی است یك مطلبی دربارهی مدرسه گیو چاپ کنید. امرداد: دوست بزرگوار به درخواست شما در رویهی 7 این شماره پاسخ دادیم.

از شما خواهشمندم فرمان کورش بزرگ را در یكی شمارههای هفتهنامه چاپ کنید. امرداد: خوانندهی ارجمند درخواست شما را به گروه تاریخ سپردیم.

درود بر نیك اندیشــان و دوستان گرامی برایتان آرزوی پیروزی و سربلندی دارم. در هفتهنامه مطالب تاریخی میگذارید یادی از دیار مردمان تبرستان هم کنید. مطالبی در این مورد هم بگذارید به امیدی روزی روشن و سربلندی ایران. محمدرضا روحی خلیلی امرداد: دوست ارجمند واپسین بار در شماره 295 بــه آن پرداختهایم. گروه تاریخ پیگیر خواست شما خواهد شد.

گویی خوان هفت ســین نوروزی دامن پاك مادر زجرکشیدهی ایران است تا فرزندانش زرتشتی وکلیمی و ترسا و مسلم گرد هم آیند سر بر دامان مادر نهند و آورند و پیوند دیرین خویش فرایاد دارند، نكنــد اهریمن بیگانه چشم بد بر سرزمین اهورایی دوزد. نوروزتان پیروز

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran