Iran Newspaper

تلفن: 88769075 - 021 پیامک: 3000451213

هر روز با شــما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شــما را می شنویم و میخوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

- نظــــــــ­ر مـــــردم

■ 90 هــزار ریال بابت خدمات ویژهای که اســتفاده نکردم/ ...780 ۱۱90:

جهت همــراهدری­افتاول اخبارتوســ­طورزشیشــر­کت...فعال شده پیامــکاست.داد که همانشــمار­هلحظه شــما من انصــراف دادم حــاال در قبــض مبلغ ۰۹ هــزار ریال به عنوان خدمــات ویژه اضافه نمودهاند. از وزارت محترم ارتباطات و شرکت مخابرات خواستار رسیدگی هستم.

■ کار غیراخالقــ­ی کیهــان در ریختــن آبروی افــراد / فاطمــه بیانی: روزنامــه کیهان اســامی 2۱ نفر از متهمانی که در فروش تلفن همراه در بازار نقش داشــتند چاپ و همــراه با اســامی، تصاویر آنها را نیز منتشــر کرده اســت. در گذشــته روال چنین بود که تا اتهام فردی اثبات نمیشــد تصویر او را منتشــر نمیکردند یا شــطرنجی میکردنــد تــا آبــروی افــراد بیجهت از بیــن نرود. از مســئوالن خواهشــمند­یم به جهت حفظ آبروی افراد تا اتهام فرد اثبات نشــده اســامی، تصاویر و مشــخصات آن را در رسانهها منتشر نکنند.

■ شــرکتهای شستا متعلق به کارگران و کارمندان است/ سید علی میر اسماعیلی

- اسالمشــهر: اخیراً مدیرعامل محترم ســازمان تأمین اجتماعــی اعالم کردند که شــرکتهای شســتا متعلــق به ســازمان تأمیــن اجتماعی در آســتانه واگــذاری به مردم اســت. آقای نوربخش باید توجه داشته باشــد که شرکتهای شستا متعلق بــه کارگــران و کارمندان تأمین اجتماعی اســت و میبایســت به آنها واگذار شــود. مســئوالن ســازمان تأمیــن اجتماعــی بهتــر اســت بــه فکــر همسانســاز­ی حقوق بازنشســتگ­ان باشــند که مجلس شورای اسالمی چند سال اســت آن را تأیید کرده و باید اجرایی شود.

■ افزایــش ســه برابری قیمت لــوازم بهداشــتی / آقای براتــی - بروجــن: اینجانب فروشــگاه لوازم بهداشــتی دارم. مدت یک ماه است قیمت پوشک ایزی الیف دو تا ســه برابر شــده و اخیراً نایاب. این محصول برای افراد بزرگســال بیمار و رنجور کاربرد دارد. این افراد مســن، پدران و مادران ما هســتند و آبرومندند و با توجه به مشکل جسمی خود به این محصول نیاز دارند. از مسئوالن خواهش میکنم برای حل مشکل این افراد آبرومند فکری کنند.

■ مســئوالن در جهت رفع مشــکالت تدبیــر کنند / آقای ســیجانلو - مازنــدران: در شرایط فعلی کشور و با توجه به گرانی موجود در بازار، زندگی برای اقشار ضعیف و آســیبپذیر جامعه بســیار ســخت شــده اســت. از مســئوالن درخواســت داریم تصمیم جدی برای رفع مشکالت اتخاذ کنند.

■ گرانی پکیجهای ســاختمانی / آقای خندان: قبل از گرانــی ارز، قیمت پکیجهای ســاختمانی بین یک میلیون و ۰۰7 هزار تا 2 میلیون تومان بود که در حال حاضر با توجه به قیمت ارز به 5 میلیون تومان افزایش قیمت پیدا کرده اســت. با توجه به اینکه این پکیجها ساخت داخل است، این افزایش قیمت به چه دلیل است؟ من یک مصرفکننده هستم. از مسئوالن درخواست رسیدگی دارم.

■ هزینه باالی ســاخت و ساز در روســتایی از گیالن / آقای ابوالحسنی: ما روستاییان روســتای ســیاه داله شاندرمن از توابع اســتان گیالن جهت ساخت و ساز با مشکل مواجــه هســتیم. هزینــه ســاخت و ســاز در روســتای اســتان گیــالن از قبیــل پروانه ساخت، بنیاد مسکن و هزینههای نظام مهندسی بسیار باالست.

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran