Iran Newspaper

روحانی امروز به گلستان میرود

-

رئیــس جمهــوری امــروز دوشــنبه بــرای دیــدار با مردم اســتان گلســتان و بررســی نیازمندیهـ­ـا و رونــد اجرای طرحهــا و پروژههــا در مســیر تحقــق توســعه همــه جانبــه و پایــدار، عــازم این اســتان میشــود. بهگزارش پایگاه اطالعرســا­نی ریاســت جمهــوری، حجتاالســا­لم والمســلمی­ن حســن روحانــی را در ایــن ســفر دو روزه، تعدادی از معاونین رئیس جمهوری و وزیران کابینه همراهی میکنند.

در جریــان ســفر رئیــس جمهوری به اســتان گلستان مهمترین برنامهها و طرحهــای مرتبط با توســعه اســتان گلســتان از جملــه در حوزههــای بهداشــت و درمان، کشــاورزی، حمل و نقــل، مدیریــت منابــع آب، انــرژی، گردشــگری، محیــط زیســت، عمــران شــهری و روســتایی، ورزش، آمــوزش عالــی، آمــوزش و پــرورش، صنایــع و همچنین سرمایهگذار­ی بخش دولتی و خصوصــی تشــریح میشــود.رئیس جمهوری در نخســتین مرحله از سفر خود به اســتان گلســتان، وارد فرودگاه کاللــه خواهــد شــد و پــس از دیــدار و ســخنرانی در جمع مردم شریف گنبد کاووس، عازم گرگان میشود.

یــک روز پیــش از ســفر رئیــس جمهــوری، محمــود واعظــی، رئیــس دفتــر رئیسجمهــو­ری وارد اســتان گلســتان شــد و با آیت اهلل نورمفیدی، نماینــده ولی فقیــه در اســتان دیدار و گفت و گو کرد.

بــه گــزارش پایــگاه اطالعرســا­نی ریاســت جمهــوری، وی همچنیــن در فــرودگاه گــرگان بــه خبرنــگارا­ن گفــت کــه در جریــان ســفر اســتانی به استان گلســتان ضمن بررسی و ایجاد هماهنگیهــ­ای ضــروری در رونــد تکمیــل پروژههای ســفر قبلــی کاروان تدبیــر و امیــد، بــرای نیازمندیهـ­ـا و مطالبــات جدیــد اســتان نیــز تصمیمگیری خواهد شد.

وی اضافــه کــرد: در جریــان ایــن ســفر پروژههــای اساســی و مهمــی در راســتای افزایــش اشــتغال در ســطح اســتان گلستان و تقویت زنجیره تولید در اســتان بــه تصویب خواهد رســید و برای ایــن منظور اعتبــار قابل توجهی نیز اختصاص خواهد یافت.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran