Iran Newspaper

پیشنهاد احترام برومند به تلویزیون راستی و صداقت است

-

احتــرام برومنــد کــه ایــن روزهــا برنامــه «رادیــو شــب» را در شــبکه شــما اجــرا میکنــد، دربــاره فضای ایــن روزهــای تلویزیــون میگویــد و اینکــه «اگــر پیشــنهاد خوبــی بــرای بــازی در مجموعــه تلویزیونــ­ی به او شــود آن را رد نمیکنــد»: «برخــی برنامههــا را کــه در تلویزیــون نــگاه میکنــم برایم امیدوارکنن­ده اســت، امــا برخــی برنامههــا هم بــه نظرم یکســویه و کمــی توأم بــا بیانصافی اســت؛ بهعنوان مثال در رپرتاژهایی کــه از مــردم میگیرند گاهــی اوقات ایــن رپرتاژها با واقعیــت همخوانی نــدارد. پیشــنهاد مــن بــه تلویزیــون راســتی و صداقت اســت. اگر نقشی هــم پیشــنهاد شــود و خوشــم بیاید حتماً آن را میپذیرم.»

برومنــد در ادامــه تصریــح کرد: «اگر برنامــهای را ببینم که صداقت داشــته باشــد حتمــاً آن را دنبــال خواهــم کرد. فکر میکنــم تلویزیون بایــد بــه مســائل اخالقــی جوانــان و همچنیــن محیــط زیســت توجــه بیشتری داشته باشد.»

ایــن هنرمنــد در خصــوص اجرایــش در برنامــه رادیــو شــب که ایــن روزهــا منصــور ضابطیــان بــه اتفاق محمــد صوفی بــه روی آنتن بردهانــد، میگوید:«بــه طــور مداوم هــر سهشــنبه آیتــم چنــد دقیقــهای را بــه همــراه آقــای فروتــن اجــرا میکنیم. این آیتــم مرتبط به حوزه اجتماعــی و خانوادگــی و در واقــع مثل قصه اســت؛ البتــه آن را روایت نمیکنیم و راجع به مســائلی است کــه در خانــواده و بــه زوجهایی که پا بــه ســن میگذارنــد و مســائلی کــه پیــدا میکننــد میپردازد و مــا آن را بــازی میکنیم. نویســنده ایــن آیتم خانــم شــرمین نــادری اســت کــه نوشتههایشا­ن بسیار خوب است.»

برومنــد همســر مرحــوم داوود رشــیدی فعالیــت هنــریاش را از ســال 46 بــا برنامــه کــودک در تلویزیون آغاز کرد و 11 سال در حوزه کــودک کار کــرد. او در فیلمهایــی چــون «دیشــب باباتــو دیــدم آیدا»، «فروشــنده»، «قشنگ و فرنگ» بازی کرده است.

 ??  ??

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran