Iran Newspaper

جوابیــه

-

مدیرمسئول محترم روزنامه وزین «ایران» موضوع: توزیع گوشت در میادین میوه و ترهبار با سالم و احترام بــا توجه بــه درج مطلبی در ســتون نظر مــردم آن روزنامه به تاریــخ 1397/11/10 درخصــوص درخواســت نظارت بر نحوه توزیع گوشــت در میادین میــوه و تره بار، خواهشمند است اظهار لطف فرموده نسبت به انتشار توضیح زیر اقدام فرمایید. هدف ســازمان مدیریت میادین از توزیع گوشــت تنظیم بــازار، حمایت از مردم و کمــک بــه دولت اســت. با توجه بــه اینکه یکی از شــهروندان در ســتون نظر مردم روزنامــه وزیــن «ایران» بــه تاریخ 01/11/7931درخواس­ــت نظارت بــر نحوه توزیع گوشــت تنظیم بازار در میادین میوه و ترهبار را مطرح کردهاند، ســازمان مدیریت میادیــن میــوه و ترهبار شــهرداری تهران در پاســخ به این شــهروند محترم و دیگر مخاطبان آن روزنامه وزین، توضیحات زیر را معروض میدارد.

-1 ســازمان مدیریــت میادیــن شــهرداری تهران بــا توجه به شــرایط اقتصادی موجــود، بــرای حمایــت از مــردم و کمک بــه دولت، طبق ســهمیهای که شــرکت پشــتیبانی امــور دام بهصوت روزانه به این ســازمان اختصــاص میدهد، اقدام به توزیع گوشت تنظیم بازار در میادین میوه و ترهبار میکند.

-2 برای اطمینان از توزیع عادالنه گوشــت و جلوگیری از سوءاستفاده احتمالی برخــی افراد ســودجو، این ســازمان با پیادهســاز­ی سیســتم یکپارچــه نرمافزاری و نظــارت مســتمر و مســتقیم برغرفههای فروش گوشــت، تالش میکنــد تا ضمن احترام به حقوق شــهروندان، با ایجاد نظم و انضباط و رعایت دستورالعمل­های ابالغی، تا جای ممکن رضایت شهروندان را فراهم آورد.

-3 بهدلیــل وارداتــی بــودن گوشــت تنظیــم بــازار، زمــان دقیق تحویــل آن به میادین میوه و ترهبار مشــخص نیســت، ضمن اینکه ســهمیه محــدود اختصاص یافته به میادین، که گاهی از سهمیه تعیین شده نیز کمتر است، با میزان تقاضای روزافزون شــهروندان متناســب نیســت و همین امر، موجب بروز اشکال در توزیع گوشت تنظیم بازار و ایجاد صف در میادین میشود.

امیــد اســت در شــرایط اقتصادی موجــود با همدلــی و همراهی همــه مردم و هماهنگی و همکاری بیش از پیش نهادهای مســئول، اینگونه مسائل و مشکالت هرچه سریعتر برطرف شود.

شهرام جباریزادگا­ن مدیر روابطعمومی و امور بینالملل

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran