Iran Newspaper

قطبی و مرزبان به هم رسیدند

-

در ادامه هفته هجدهــم لیگ برتر، پارس جنوبی جم و نساجی قائمشهر روز گذشته در زمین گلآلود و ناهموار ورزشــگاه تختی جم به مصاف هــم رفتند که در نهایت بــا پیــروزی 1-3 جمی ها به پایان رســید. مجید علیــاری (0۵ و ۵۵) و عماد میرجــوان )91( بــرای پــارس جنوبی و جــورج ولســیانی (07-پنالتــی) برای نســاجی گلزنی کردند. با این نتیجه پارس جنوبی ۴2 امتیازی شــد و به رده ششــم جــدول صعود کرد و نســاجی بــا 19 امتیاز در رده نهم باقــی ماند. در ادامه بازی های این هفته، فوالد خوزستان و نفت مسجد سلیمان از ساعت 15 امــروز با هــم دیدار می کننــد. در این مســابقه رویارویی افشــین قطبی و علیرضــا مرزبان ســرمربیان دو تیــم که در لیگ هفتم با هم در پرســپولیس همکار بودند و بعدها دچار اختالفات شدید شدند، دیدنی خواهد بود.

افشــین قطبی ســرمربی فوالد درباره تقابلش با مرزبان، چنین نظر داد: «اوالً خیلی وقت از آن روزها گذشــته. من هیچ وقت با کســی مشــکل ندارم و تفکــرم روی تیم ماســت. ما تیــم خود را آماده میکنیــم. مرزبان آن زمان مربی بدنسازی پرسپولیس بود و با تفکر تاکتیکی او آشنایی زیادی ندارم!»

او در پاســخ بــه این ســؤال که بــه دنبال چه اهدافی اســت، گفــت: «ما از لحظه اول نشــان دادیم که اگر یک تیم تقســیم شود، دچار مشکل میشود. مهم نیســت از چه نســلی هســتیم. مهم این اســت کــه اگر همدل باشــیم، میتوانیم به نتایج خوبی برسیم.

علیرضا مرزبان، ســرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیــدار تیمش مقابــل فوالد گفت: «یــک تیم خودش را مدعــی قهرمانی و تیمــی دیگــر بــرای بقــا میجنگــد و ایــن مســأله حساســیتها­ی بــازی را دوچنــدان کرده اســت. هر دو تیــم باید با توان باال بازی کننــد تا به نتیجهای که میخواهند برسند.»

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran